کد خبر:
۸۳۹۲۱ ۱۶:۲۴
۱۳۹۷/۰۳/۱۵
خودروسازی دایملر مثل فولکس واگن گرفتار می شود؟
پدال نیوز: بحث آلاینده ها و مشکلاتی که شرکت های آلمانی در سطح اروپا دارند زبانزد همه علاقمندان به خودرو در سراسر دنیاست و به این راحتی ها فراموش شدنی نخواهند بود چرا که هر روز یک بخش جدید از اشتباهات این شرکت ها به بیرون درز می کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، آخرین اخبار از تقلب گسترده بحث آلایندگی در شرکت های آلمانی نشان می دهد که مرسدس اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با این موضوع است. وزیر حمل و نقل آلمان به تازگی گروه خودروسازی دایملر را 4 میلیارد و 400 میلیون دلار جریمه کرده است. این خبر از طریق خبرگزاری اشپیگل به بیرون درز پیدا کرده است.
آندریاس شوور، وزیر حمل و نقل آلمان در گفتگو خود با مدیر عامل دایملر تعداد ون و خودروهای مرسدس که به مشکلات آلاینده دچار هستند و باید هرچه سریع تر تعمیر شوند را پرس و جو کرده است. به نظر می رسد تعداد زیادی از خودروهای این شرکت با یک نرم افزار دستکاری شده اند تا نتایج تست های الایندگی را تغییر دهند.
اشپیگل گزارش داده است که نزدیک به 750 هزار دستگاه باید فراخوان شده و تعمیر شود و همین عدد باعث شده تا وزارت حمل و نقل آلمان برای هر خودرو مبلغ 5 هزار یورو جریمه در نظر بگیرد. اگر این فراخوان با فراخوان گذشته در ارتباط باشد باید منتظر خودروهایی کلاس C و کلاس G باشیم که با پیشرانه های 1.6 لیتری دیزلی فعالیت می کنند.
از طرفی گفته می شود که تصمیماتی بر مبنای تفاهم میان دایملر و وزارت حمل و نقل آلمان گرفته شده است تا بیش از این وضعیت برای شرکت آلمانی پیچیده نشود. اشپیگل اعلام کرده که نشانه هایی از تقلب در مرسدس کلاس C وجود دارد و به همین منظور باید 80 هزار دستگاه تنها از این مدل فراخوانی شود. سخنگوی دایملر در این زمینه و جریمه بریده شده برای این شرکت حرفی نزده و این موضوع را محرمانه اعلام کرده است.
آندریاس شوور، وزیر حمل و نقل آلمان در گفتگو خود با مدیر عامل دایملر تعداد ون و خودروهای مرسدس که به مشکلات آلاینده دچار هستند و باید هرچه سریع تر تعمیر شوند را پرس و جو کرده است. به نظر می رسد تعداد زیادی از خودروهای این شرکت با یک نرم افزار دستکاری شده اند تا نتایج تست های الایندگی را تغییر دهند.
اشپیگل گزارش داده است که نزدیک به 750 هزار دستگاه باید فراخوان شده و تعمیر شود و همین عدد باعث شده تا وزارت حمل و نقل آلمان برای هر خودرو مبلغ 5 هزار یورو جریمه در نظر بگیرد. اگر این فراخوان با فراخوان گذشته در ارتباط باشد باید منتظر خودروهایی کلاس C و کلاس G باشیم که با پیشرانه های 1.6 لیتری دیزلی فعالیت می کنند.
از طرفی گفته می شود که تصمیماتی بر مبنای تفاهم میان دایملر و وزارت حمل و نقل آلمان گرفته شده است تا بیش از این وضعیت برای شرکت آلمانی پیچیده نشود. اشپیگل اعلام کرده که نشانه هایی از تقلب در مرسدس کلاس C وجود دارد و به همین منظور باید 80 هزار دستگاه تنها از این مدل فراخوانی شود. سخنگوی دایملر در این زمینه و جریمه بریده شده برای این شرکت حرفی نزده و این موضوع را محرمانه اعلام کرده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها