کد خبر:
۸۳۷۸۶ ۱۲:۲۴
۱۳۹۷/۰۳/۱۳
ایران خودرو به دنبال افزایش 40 درصدی قیمتها است؟!
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار انتقاد شدید و تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان به هیچ عنوان ...
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار انتقاد شدید و تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان به هیچ عنوان به شعار سال عمل نمیکنند و با احتکار محصولات خود منتظر افزایش قیمتها هستند.
محمد عزیزی در گفتوگو با خانه ملت با انتقاد از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار، عنوان کرد: متأسفانه در شرایطی که مردم به دنبال خرید و استفاده از کالای داخلی هستند، حدود یک ماه است که سایت فروش محصولات ایران خودرو بسته و فروش محصولات این کارخانه متوقف شده است.
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام ایران خودرو قطعا تخلفی آشکار به شمار میآید و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد، افزود: کمیسیون صنایع مجلس قطعا به این موضوع ورود میکند و در نشست هفته آینده خود این موضوع را در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار میدهد.
وی با بیان اینکه ایران خودرو به دنبال افزایش قیمت و عرضه محصول تولیدی خود با افزایش 40 درصدی است، ادامه داد: در حالیکه خودروی تولیدی این کارخانه با دلار 3500 تومان تولید شده آنها به دنبال عرضه خودرو با قیمت دلار 4200 به بالا هستند.
عزیزی این اقدام ایران خودرو در سال حمایت از تولید ملی را خلاف محرز شعار سال خواند و اضافه کرد: در شرایطی که مردم به دنبال استفاده از کالای داخلی هستند شاهد هستیم که خودروسازان کشور با عدم عرضه محصولات خود در خلاف جهت شعار سال گام برمیدارند.
محمد عزیزی در گفتوگو با خانه ملت با انتقاد از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار، عنوان کرد: متأسفانه در شرایطی که مردم به دنبال خرید و استفاده از کالای داخلی هستند، حدود یک ماه است که سایت فروش محصولات ایران خودرو بسته و فروش محصولات این کارخانه متوقف شده است.
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام ایران خودرو قطعا تخلفی آشکار به شمار میآید و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد، افزود: کمیسیون صنایع مجلس قطعا به این موضوع ورود میکند و در نشست هفته آینده خود این موضوع را در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار میدهد.
وی با بیان اینکه ایران خودرو به دنبال افزایش قیمت و عرضه محصول تولیدی خود با افزایش 40 درصدی است، ادامه داد: در حالیکه خودروی تولیدی این کارخانه با دلار 3500 تومان تولید شده آنها به دنبال عرضه خودرو با قیمت دلار 4200 به بالا هستند.
عزیزی این اقدام ایران خودرو در سال حمایت از تولید ملی را خلاف محرز شعار سال خواند و اضافه کرد: در شرایطی که مردم به دنبال استفاده از کالای داخلی هستند شاهد هستیم که خودروسازان کشور با عدم عرضه محصولات خود در خلاف جهت شعار سال گام برمیدارند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها