کارت سوخت از جایگاههای سوخت حذف میشود؟
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی درباره علت حذف کارتهای سوخت در برخی جایگاهها ارائه کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم: اسداللّه قرهخانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره حذف کارت سوخت در برخی از جایگاههای سوخت، گفت: زمانی که با مصوبه مجلس استفاده از کارت سوخت الزامی شد، چند هدف، مد نظر بود.
وی در همین راستا تصریح کرد: در آن زمان تحریمهایی ضد کشورمان اعمال شد و رشد تولید خودروها نیز افزایش یافته بود. تولید متناسب با تقاضا نبود و برای اینکه توزیع عادلانه داشته و مصرف را کاهش دهیم، کارت سوخت تعبیه شد.
نماینده مردم علیآباد کتول در مجلس با تاکید بر اینکه کارت سوخت در زمان خودش موثر و نجات بخش بود، عنوان کرد: پس از آنکه از طریق کارت سوخت عرضه و تقاضا بالانس شد به نوعی کارت سوخت خاصیت خود را از دست داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه الان هیچ فرقی بین آن جایگاه سوختی که نازل آنها مجهز به کارت سوخت است و یا جایگاهی که این امکان را ندارد، وجود ندارد، اظهار داشت: اینکه کارت سوخت حذف شود یا خیر در دست دولت است، اما دولت هنوز احساس نیاز نکرده که دوباره از کارتهای سوخت استفاده کند.
قرهخانی با اعلام اینکه عمده جایگاههای سوخت کشور مجهز به کارت سوخت هستند، افزود: اگر دولت بار دیگر به این نتیجه رسد که سهمیهبندی اجرا شود، چند جایگاهی که در غالب برندینگ نازلهای خود را به تجهیزات لازم مجهز نکردهاند در کوتاهترین زمان این اقدام را انجام میدهند.
وی در همین راستا تصریح کرد: در آن زمان تحریمهایی ضد کشورمان اعمال شد و رشد تولید خودروها نیز افزایش یافته بود. تولید متناسب با تقاضا نبود و برای اینکه توزیع عادلانه داشته و مصرف را کاهش دهیم، کارت سوخت تعبیه شد.
نماینده مردم علیآباد کتول در مجلس با تاکید بر اینکه کارت سوخت در زمان خودش موثر و نجات بخش بود، عنوان کرد: پس از آنکه از طریق کارت سوخت عرضه و تقاضا بالانس شد به نوعی کارت سوخت خاصیت خود را از دست داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه الان هیچ فرقی بین آن جایگاه سوختی که نازل آنها مجهز به کارت سوخت است و یا جایگاهی که این امکان را ندارد، وجود ندارد، اظهار داشت: اینکه کارت سوخت حذف شود یا خیر در دست دولت است، اما دولت هنوز احساس نیاز نکرده که دوباره از کارتهای سوخت استفاده کند.
قرهخانی با اعلام اینکه عمده جایگاههای سوخت کشور مجهز به کارت سوخت هستند، افزود: اگر دولت بار دیگر به این نتیجه رسد که سهمیهبندی اجرا شود، چند جایگاهی که در غالب برندینگ نازلهای خود را به تجهیزات لازم مجهز نکردهاند در کوتاهترین زمان این اقدام را انجام میدهند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها