کد خبر:
۸۳۷۵۴ ۰۹:۳۷
۱۳۹۷/۰۳/۱۳
ترامپ خودروسازان آلمانی را از آمریکا بیرون خواهد کرد؟
پدال نیوز: وضع تعرفههای جدید تجاری علیه خودروسازان اروپایی موجب شده تا موقعیت برخی از برندهای آلمانی که سهم بازار نسبتا گستردهای در این ...
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از هفت صبح| وضع تعرفههای جدید تجاری علیه خودروسازان اروپایی موجب شده تا موقعیت برخی از برندهای آلمانی که سهم بازار نسبتا گستردهای در این کشور دارند با خطر جدی مواجه شود. این بین شرکت ب.ام.و که بیشترین میزان صادرات خودرو را به آمریکا دارد به نظر از اصلیترین قربانیان جنگ تجاری جدید دونالد ترامپ است که در صورت اعمال، به شدت سهم بازار خودروساز باواریایی را کاهش خواهد داد.
این خبر که از سوی یک مجله آلمانی افشا شده گویا نخستین بار از زبان دونالد ترامپ طی سفر امانوئل مکرون به آمریکا شنیده شده است. آلمان که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۷۵ هزار دستگاه خودرو از خاک خود به آمریکا صادر نموده است، احتمالا با توجه به وضع تعرفه های تجاری بخش خودرو توسط رییسجمهور آمریکا، مهمترین بازنده این موضوع خواهد بود که مستقیما بیش از ۵۰ میلیارد دلار ضضر خواهد کرد.
ترامپ رییس جمهور آمریکا که اخیرا در توئیتی واردات گسترده خودروهای آلمانی را بد و وحشتناک توصیف کرده بود از توقف قریب الوقوع این فرایند خبر داده است. البته بسیاری از تحلیلگران اقتصادی امکان ممنوعیت کامل صادرات خودروهای آلمانی به آمریکا را در حد صفر میدانند. این موضوع از آنجا نشات میگیرد که برخی از مهمترین خودروهای آلمانی حاضر در بازار آمریکا را در کشورهایی دیگر میسازد.
براین مبنا بنز جی کلاس در تاسیسات مگنا اشتیر کشور اتریس و آئودی کیو۸ الکتریکی ۲۰۱۹ در بلژیک ساخته خواهد شد. در عین حال آلمانیهای سال گذشته بیش از ۸۰۰هزار دستگاه خودرو در خاک امریکا ساختهاند که عدد بسیار بزرگی است و حذف آن احتمالا تبعات بدی برای اقتصاد آمریکا خواهد داشت.
این خبر که از سوی یک مجله آلمانی افشا شده گویا نخستین بار از زبان دونالد ترامپ طی سفر امانوئل مکرون به آمریکا شنیده شده است. آلمان که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۷۵ هزار دستگاه خودرو از خاک خود به آمریکا صادر نموده است، احتمالا با توجه به وضع تعرفه های تجاری بخش خودرو توسط رییسجمهور آمریکا، مهمترین بازنده این موضوع خواهد بود که مستقیما بیش از ۵۰ میلیارد دلار ضضر خواهد کرد.
ترامپ رییس جمهور آمریکا که اخیرا در توئیتی واردات گسترده خودروهای آلمانی را بد و وحشتناک توصیف کرده بود از توقف قریب الوقوع این فرایند خبر داده است. البته بسیاری از تحلیلگران اقتصادی امکان ممنوعیت کامل صادرات خودروهای آلمانی به آمریکا را در حد صفر میدانند. این موضوع از آنجا نشات میگیرد که برخی از مهمترین خودروهای آلمانی حاضر در بازار آمریکا را در کشورهایی دیگر میسازد.
براین مبنا بنز جی کلاس در تاسیسات مگنا اشتیر کشور اتریس و آئودی کیو۸ الکتریکی ۲۰۱۹ در بلژیک ساخته خواهد شد. در عین حال آلمانیهای سال گذشته بیش از ۸۰۰هزار دستگاه خودرو در خاک امریکا ساختهاند که عدد بسیار بزرگی است و حذف آن احتمالا تبعات بدی برای اقتصاد آمریکا خواهد داشت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها