کد خبر:
۸۳۶۹۲ ۱۱:۰۷
۱۳۹۷/۰۳/۱۲
خط مترو به جدیدترین منطقه شهری تهران میرسد
پدال نیوز: شهردار منطقه ۲۲ تهران از اتمام مطالعات راهاندازی خط مترو در این منطقه تهران تا پایان تابستان ۹۷ خبر داد و گفت: اقدامات و هماهنگیهای لارم برای وارد کردن خط مترو به منطقه ۲۲ با شورای شهر تهران انجام شده است.
به گزارش "پدال نیوز" بقه گزارش پدال نیوز به نقل از همشهری آنلاین، علی نوذرپور شهردار منطقه 22 تهران، در دیدار با اعضای شورایاری محله قائم با اعلام این خبر گفت: پس از پایان یافتن مطالعات راهاندازی خط مترو در منطقه 22 تهران، تعداد خطوط و ایستگاههای مترو در این منطقه اعلام میشود.
نوذرپور در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه دولتها تمایل به واگذاری وظایفشان به دیگر دستگاههای اجرایی ندارند، گفت: در حال حاضر شهرداری با نداشتن اختیارات اجرایی که در دست دولتها است، نمیتواند به معنای درست خدمات را به مردم شهر بدهد.
وی با اشاره به جلسات مشترکی که بین شهرداری و سازمانهای آب، گاز و برق انجام شده است، اظهار داشت: برای رفع مشکلات شهروندان در موضوعات روشنایی محلات و فاضلابهای شهری، جلسات مستمری با ادارات مذکور داشتهایم و نتایج مثبتی حاصل شده است.
شهردار منطقه 22 با اعلام اینکه فضاهای خصوصی قبل از بوجود آمدن فضاهای عمومی در منطقه 22 شکل گرفته است، گفت: در مدیریت شهری گذشته زمینهایی که به عنوان سرانههای عمومی بوده است به بخش خصوصی فروخته شده و در آینده با جمعیت مازاد 520 هزار نفری مواجه هستیم.
نوذرپور با اشاره به اهدای رایگان دو قطعه زمین به آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه در منطقه 22، گفت: برای بالا بردن سرانههای آموزشی منطقه 22 اقداماتی را شروع کردهایم و تا پایان سال جاری چند زمین دیگر در اختیار آموزش پرورش قرار میدهیم.
نوذرپور در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه دولتها تمایل به واگذاری وظایفشان به دیگر دستگاههای اجرایی ندارند، گفت: در حال حاضر شهرداری با نداشتن اختیارات اجرایی که در دست دولتها است، نمیتواند به معنای درست خدمات را به مردم شهر بدهد.
وی با اشاره به جلسات مشترکی که بین شهرداری و سازمانهای آب، گاز و برق انجام شده است، اظهار داشت: برای رفع مشکلات شهروندان در موضوعات روشنایی محلات و فاضلابهای شهری، جلسات مستمری با ادارات مذکور داشتهایم و نتایج مثبتی حاصل شده است.
شهردار منطقه 22 با اعلام اینکه فضاهای خصوصی قبل از بوجود آمدن فضاهای عمومی در منطقه 22 شکل گرفته است، گفت: در مدیریت شهری گذشته زمینهایی که به عنوان سرانههای عمومی بوده است به بخش خصوصی فروخته شده و در آینده با جمعیت مازاد 520 هزار نفری مواجه هستیم.
نوذرپور با اشاره به اهدای رایگان دو قطعه زمین به آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه در منطقه 22، گفت: برای بالا بردن سرانههای آموزشی منطقه 22 اقداماتی را شروع کردهایم و تا پایان سال جاری چند زمین دیگر در اختیار آموزش پرورش قرار میدهیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها