کد خبر:
۸۳۳۵۵ ۰۸:۴۸
۱۳۹۷/۰۳/۰۸
رئیس سازمان راهداری اعلام کرد:
صدور 55 هزار بارنامه با افزایش کرایه
پدال نیوز- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور با اشاره به صدور ۵۵ هزار بارنامه در روز گذشته، از به نتیجه رسیدن پیگیریهای این سازمان برای حل مشکلات معیشتی رانندگان تا مردادماه خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از صدا و سیما، عبدالهاشم حسن نیا گفت: از روز شنبه تا به حال 4 جلسه با حضور نمایندگان صنوف کامیون داران، وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان عضو کمیسیون های اجتماعی و عمران مجلس برگزار کردیم و مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان صنف و این سازمان برای ارزیابی مجدد مشکلات شرکت ها و رانندگان کشور تشکیل تا مامور پیگیری حل مشکلات شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه روز گذشته همکاری خوبی از سوی رانندگان شاهد بودیم بطوریکه فقط دیروز، 55 هزار بارنامه برای انتقال بار از بنادری همچون بندرعباس و مناطق بارخیز به مقصد کارخانجات صادر شده که در اکثر آنها افزایش 20 درصدی کرایه اعمال شده بود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اصلاح فرآیند کاری رانندگان کامیون تا تیر ماه خبر داد و تاکید کرد: برای جبران منابع درآمدی و بهبود وضع معیشتی رانندگان، مقرر شد بخشنامه ها ، مصوبات لازم و همچنین لوایح مربوط برای ارائه به مجلس تنظیم شود.
وی گفت: نگاه ما در خصوص کرایه بر اساس «تن -کیلومتر» است که امیدواریم از مرداد ماه اجرایی شود و در کنار آن فرایند مالی بین راننده و صاحب کالا و شرکت بصورت مکانیزه اصلاح شود و سازمان راهداری با حضور در پایانه ها کنترل و نظارت بیشتری اعمال کند.
حسن نیا در خصوص حل مشکل کمبود سوخت رانندگان نیز به برگزاری نشست با مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی خبر داد و گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی قول نهایت همکاری برای افزایش سهمیه مورد نیاز را داده است و تا پایان تیرماه نتایج آن اعلام می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه روز گذشته همکاری خوبی از سوی رانندگان شاهد بودیم بطوریکه فقط دیروز، 55 هزار بارنامه برای انتقال بار از بنادری همچون بندرعباس و مناطق بارخیز به مقصد کارخانجات صادر شده که در اکثر آنها افزایش 20 درصدی کرایه اعمال شده بود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اصلاح فرآیند کاری رانندگان کامیون تا تیر ماه خبر داد و تاکید کرد: برای جبران منابع درآمدی و بهبود وضع معیشتی رانندگان، مقرر شد بخشنامه ها ، مصوبات لازم و همچنین لوایح مربوط برای ارائه به مجلس تنظیم شود.
وی گفت: نگاه ما در خصوص کرایه بر اساس «تن -کیلومتر» است که امیدواریم از مرداد ماه اجرایی شود و در کنار آن فرایند مالی بین راننده و صاحب کالا و شرکت بصورت مکانیزه اصلاح شود و سازمان راهداری با حضور در پایانه ها کنترل و نظارت بیشتری اعمال کند.
حسن نیا در خصوص حل مشکل کمبود سوخت رانندگان نیز به برگزاری نشست با مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی خبر داد و گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی قول نهایت همکاری برای افزایش سهمیه مورد نیاز را داده است و تا پایان تیرماه نتایج آن اعلام می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش