کد خبر:
۸۲۴۶۰ ۱۶:۰۳
۱۳۹۷/۰۲/۲۶
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران :
ده هزار واگن باید وارد خطوط مترو شود
پدال نیوز- رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه ۱۰ هزار واگن باید وارد خطوط مترو شود، گفت: با این کار میتوانیم از تمام ظرفیت خطوط استفاده کنیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس ، محمد علیخانی با بیان اینکه اولویت اصلی ما تجهیز خطوط فعلی مترو است، گفت: برای تجهیز این خطوط 22 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
وی با بیان اینکه 10 هزار واگن باید وارد خطوط شود، گفت: با این کار میتوانیم از تمام ظرفیت خطوط استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون حملونقل شورای شهر،گفت: برای ورود 2 هزار واگن 10 هزار میلیارد هزینه لازم است و 12 هزار میلیارد تومان هم هزینه تجهیز خطوط است و این موضوع فراتر از اعتبارات شهرداری است.
وی با بیان اینکه قرار است دولت 2 هزار واگن به کلانشهرها بدهد، گفت: هزار واگن برای تهران است.
به گفته علیخانی، با اعتبارات فعلی اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم در 10 سال آینده محقق میشود اما به دنبال راهکارهای جدی هستیم تا بتوانیم سریعتر این کار را انجام دهیم. انتظار ما این است که بتوانیم از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم و این پول میتواند کمک خوبی به تهران کند.
به گفته رئیس کمیسیون حملونقل شورای شهر، امیدواریم بتوانیم حداقل در 4 سال آینده 50 درصد برنامهها را تحقق دهیم و خطوط را تکمیل کنیم.
علیخانی تأکید کرد: به موازات تجهیز خطوط توسعه خطوط را هم انجام میدهیم و مطالعاتی در دست انجام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مترو در مناطق مرکزی نداریم، گفت: باید رینگها را کامل کنیم و مشکلات حملونقلی منطقه 22 را نیز برطرف کنیم.
علیخانی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگراه همت همیشه قفل است گفت: با توسعه حملونقل عمومی میتوانیم این مشکل را برطرف کنیم چرا که در منطقه 22 حملونقل عمومی نداریم و همه مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند.
وی با بیان اینکه 10 هزار واگن باید وارد خطوط شود، گفت: با این کار میتوانیم از تمام ظرفیت خطوط استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون حملونقل شورای شهر،گفت: برای ورود 2 هزار واگن 10 هزار میلیارد هزینه لازم است و 12 هزار میلیارد تومان هم هزینه تجهیز خطوط است و این موضوع فراتر از اعتبارات شهرداری است.
وی با بیان اینکه قرار است دولت 2 هزار واگن به کلانشهرها بدهد، گفت: هزار واگن برای تهران است.
به گفته علیخانی، با اعتبارات فعلی اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم در 10 سال آینده محقق میشود اما به دنبال راهکارهای جدی هستیم تا بتوانیم سریعتر این کار را انجام دهیم. انتظار ما این است که بتوانیم از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم و این پول میتواند کمک خوبی به تهران کند.
به گفته رئیس کمیسیون حملونقل شورای شهر، امیدواریم بتوانیم حداقل در 4 سال آینده 50 درصد برنامهها را تحقق دهیم و خطوط را تکمیل کنیم.
علیخانی تأکید کرد: به موازات تجهیز خطوط توسعه خطوط را هم انجام میدهیم و مطالعاتی در دست انجام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مترو در مناطق مرکزی نداریم، گفت: باید رینگها را کامل کنیم و مشکلات حملونقلی منطقه 22 را نیز برطرف کنیم.
علیخانی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگراه همت همیشه قفل است گفت: با توسعه حملونقل عمومی میتوانیم این مشکل را برطرف کنیم چرا که در منطقه 22 حملونقل عمومی نداریم و همه مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش