کد خبر:
۸۲۴۴۳ ۱۵:۲۵
۱۳۹۷/۰۲/۲۶
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان:
زمان بهره برداری از منطقه دو آزادراه تهران شمال
پدال نیوز- رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، گفت: اقدامات تاسیساتی و روشنایی منطقه یک آغاز شده و تا چند ماه آینده به تمام میشود، همچنین منطقه دو نیز تا نیمه سال ۹۹ به بهرهبرداری میرسد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خانه ملت ، محمد سعیدی کیا درخصوص روند عملیات اجرایی پروژه آزادراه تهران شمال، اظهار داشت: پروژه سال 75 آغاز شده است اما بنا بر دلایلی سرعت کار کافی نبود و از 94 بنیاد مستضعفان و جانبازان طی تفاهمنامهای با وزارت راه و شهرسازی اجرای پروژه و سرعت بخشیدن به آن را برعهده گرفت.
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با بیان اینکه این پروژه نیاز مردم است و بر روی کریدور شمال به جنوب کشور واقع شده و بهعنوان یک اثر تاریخی مردم از تاخیر در اجرای آن گلایهمند هستند، گفت: رابطه بسیار خوبی بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه برقرار است که میتوان نتیجه آن را در روند اجرایی پروژه مشاهده کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید از حضور اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از پروژه تشکر کرد، ادامه داد: کل مسیر آزادراه به 4 منطقه تقسیم شده که منطقه چهار حدودا سه قبل به بهرهبرداری رسیده و با پیمانکار چینی منطقه یک نیز که طول راه را 63 کیلومتر کوتاه میکند و کار بسیار پیچیده و فنی است تصویه حساب شد و حجم عظیم کار باقی مانده بین پیمانکاران ایرانی با مناقصه تقسیم شده است.
سعیدی کیا با تاکید بر اینکه در منطقه یک آزادراه 11 پیمانکار مشغول کار هستند، عنوان کرد: در اجرای پروژه تکنولوژیهای روز دنیا استفاده میشود و رویه بتنی را جایگزین روکش آسفالتی قرار دادهایم و تونلهای طویل که ممکن است در آنها آتشسوزی صورت بگیرد دارای سقف کاذب هستند که در آنها مکندههای قوی هوا کار گذاشته شده تا دود ناشی از آتشسوزی را به خارج از تونل انتقال دهند همچنین بین تونلهای بلند ارتباط برقرار شده تا در صورت سانحه خودروها و مسافران بتواند مسیر را دور بزنند.
وی با بیان اینکه این پروژه پیچیده و سخت تماما توسط پیمانکاران، مشاوران و نیروهای ایرانی در حال اجرا است، تصریح کرد: پیمانکاران منطقه دو انتخاب شدهاند و چند ماه است که مشغول کار هستند، در منطقه سه نیز به لحاظ تامین مالی واجرای مناقصه بین المللی گذاشته میشود، در صورتی که پیمانکاران خارجی مناقصه را برنده شوند شرط ما برای آنها انجام کارهای اجرایی توسط پیمانکاران ایرانی است.
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با تاکید بر اینکه امیدواریم طی ماههای آینده منطقه یک آزادراه با کیفیت و ایمنی خوب زیر عبور و مرور قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: اقدامات تاسیساتی و روشنایی منطقه یک آغاز شده و تا چند ماه آینده به تمام میشود، همچنین منطقه دو نیز تا نیمه سال 99 به بهرهبرداری میرسد.
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با بیان اینکه این پروژه نیاز مردم است و بر روی کریدور شمال به جنوب کشور واقع شده و بهعنوان یک اثر تاریخی مردم از تاخیر در اجرای آن گلایهمند هستند، گفت: رابطه بسیار خوبی بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه برقرار است که میتوان نتیجه آن را در روند اجرایی پروژه مشاهده کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید از حضور اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از پروژه تشکر کرد، ادامه داد: کل مسیر آزادراه به 4 منطقه تقسیم شده که منطقه چهار حدودا سه قبل به بهرهبرداری رسیده و با پیمانکار چینی منطقه یک نیز که طول راه را 63 کیلومتر کوتاه میکند و کار بسیار پیچیده و فنی است تصویه حساب شد و حجم عظیم کار باقی مانده بین پیمانکاران ایرانی با مناقصه تقسیم شده است.
سعیدی کیا با تاکید بر اینکه در منطقه یک آزادراه 11 پیمانکار مشغول کار هستند، عنوان کرد: در اجرای پروژه تکنولوژیهای روز دنیا استفاده میشود و رویه بتنی را جایگزین روکش آسفالتی قرار دادهایم و تونلهای طویل که ممکن است در آنها آتشسوزی صورت بگیرد دارای سقف کاذب هستند که در آنها مکندههای قوی هوا کار گذاشته شده تا دود ناشی از آتشسوزی را به خارج از تونل انتقال دهند همچنین بین تونلهای بلند ارتباط برقرار شده تا در صورت سانحه خودروها و مسافران بتواند مسیر را دور بزنند.
وی با بیان اینکه این پروژه پیچیده و سخت تماما توسط پیمانکاران، مشاوران و نیروهای ایرانی در حال اجرا است، تصریح کرد: پیمانکاران منطقه دو انتخاب شدهاند و چند ماه است که مشغول کار هستند، در منطقه سه نیز به لحاظ تامین مالی واجرای مناقصه بین المللی گذاشته میشود، در صورتی که پیمانکاران خارجی مناقصه را برنده شوند شرط ما برای آنها انجام کارهای اجرایی توسط پیمانکاران ایرانی است.
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با تاکید بر اینکه امیدواریم طی ماههای آینده منطقه یک آزادراه با کیفیت و ایمنی خوب زیر عبور و مرور قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: اقدامات تاسیساتی و روشنایی منطقه یک آغاز شده و تا چند ماه آینده به تمام میشود، همچنین منطقه دو نیز تا نیمه سال 99 به بهرهبرداری میرسد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها