کد خبر:
۸۲۲۴۳ ۲۲:۲۶
۱۳۹۷/۰۲/۲۳
کاهش درآمد شهرداری از فروش طرح ترافیک
پدال نیوز: رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: با اجرای طرح ترافیک جدید درآمد حاصل از فروش آن کاهش یافته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه در مصوبه شورای شهر تهران محل هزینه کرد درآمد حاصل از طرح ترافیک مشخص شده است، اظهار کرد: درآمد حاصل از طرح ترافیک باید در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی هزینه و نباید خارج از چارچوب عمل شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی میشود میزان درآمد حاصل از فروش طرح ترافیک در سال جاری کمتر از سال گذشته خواهد بود، گفت: در حال حاضر پس از گذشت دو ماه از سال بعید میدانم بیش از ۱۰ میلیارد تومان از محل فروش طرح ترافیک درآمد داشته باشیم.
علیخانی عامل این موضوع را عملکرد ضعیف معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران دانست و گفت: در گذشته مبلغ آرم ترافیک در ابتدا برای تمام سال دریافت میشد و حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان در ابتدای سال برای شهرداری تهران درآمدزایی میکرد و مهم نبود خریدار از آن استفاده میکند یا خیر، حتی در صورت عدم استفاده مبلغ پرداختی بازگردانده نمیشد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران افزود: اما در حال حاضر میزان مصرف از طرح ترافیک مدنظر قرار گرفته شده است و مردم با مدیریت زمان هزینه کمتری پرداخت میکنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گران شدن طرح ترافیک در اذهان عمومی شکل گرفته است، اما این موضوع صحت ندارد و از این روش به نفع کسانی استفاده شده است که به طور مقطعی از طرح ترافیک استفاده میکنند، اما برای اشخاصی که به صورت دائمی از طرح ترافیک استفاده میکنند این طرح گرانتر شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه پیش بینی میشود میزان درآمد حاصل از فروش طرح ترافیک در سال جاری کمتر از سال گذشته خواهد بود، گفت: در حال حاضر پس از گذشت دو ماه از سال بعید میدانم بیش از ۱۰ میلیارد تومان از محل فروش طرح ترافیک درآمد داشته باشیم.
علیخانی عامل این موضوع را عملکرد ضعیف معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران دانست و گفت: در گذشته مبلغ آرم ترافیک در ابتدا برای تمام سال دریافت میشد و حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان در ابتدای سال برای شهرداری تهران درآمدزایی میکرد و مهم نبود خریدار از آن استفاده میکند یا خیر، حتی در صورت عدم استفاده مبلغ پرداختی بازگردانده نمیشد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران افزود: اما در حال حاضر میزان مصرف از طرح ترافیک مدنظر قرار گرفته شده است و مردم با مدیریت زمان هزینه کمتری پرداخت میکنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گران شدن طرح ترافیک در اذهان عمومی شکل گرفته است، اما این موضوع صحت ندارد و از این روش به نفع کسانی استفاده شده است که به طور مقطعی از طرح ترافیک استفاده میکنند، اما برای اشخاصی که به صورت دائمی از طرح ترافیک استفاده میکنند این طرح گرانتر شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها