کد خبر:
۸۲۰۸۳ ۱۵:۵۸
۱۳۹۷/۰۲/۲۰
افزایش مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک جدید
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران از افزایش ۵ درصدی مسافران مترو در هفته اول اجرای طرح ترافیک جدید خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، فرنوش نوبخت با بیان اینکه اجرای طرح جدید ترافیک از شنبه 15 اردیبهشت 97 باعث افزایش استفاده شهروندان از مترو شده است گفت: طی روزهای اخیر مسافران متروی تهران در ایستگاه های محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد در مقایسه با هفته های گذشته 5 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز به منظور پاسخگویی به این اقبال شهروندان، ظرفیت پذیرش مسافر در خطوط خود را در حد امکان افزایش داده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه از ابتدای هفته یک رام قطار به خط سه اضافه شده افزود: اینکار سبب افزایش 25 هزار نفری ظرفیت روزانه این خط شده است ضمن اینکه در 4 روز گذشته قطارهای فوق العاده در خطوط 1 و 2 متروی تهران هم اعزام شدهاند تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.
نوبخت تصریح کرد: تعداد زیادی از ایستگاههای متروی تهران در مرکز شهر و در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار گرفتهاند که زمینه مناسب برای استفاده از این حمل و نقل پاک به جای استفاده از خودرو شخصی را فراهم کرده است امیدوارم با تامین ناوگان و فرهنگسازی برای استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی بتوانیم ضمن کاهش ترافیک در زمینه کاهش آلودگی هوای پایتخت هم گامهای موثری را برداریم.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان با اشاره به اینکه در آینده افزایش ظرفیت قطارها را خواهیم دا شت گفت: امیدواریم با استفاده بیشتر شهروندان از مترو شاهد افزایش مسافران این حمل و نقل پاک، ایمن و سریع باشیم.
وی ادامه داد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز به منظور پاسخگویی به این اقبال شهروندان، ظرفیت پذیرش مسافر در خطوط خود را در حد امکان افزایش داده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه از ابتدای هفته یک رام قطار به خط سه اضافه شده افزود: اینکار سبب افزایش 25 هزار نفری ظرفیت روزانه این خط شده است ضمن اینکه در 4 روز گذشته قطارهای فوق العاده در خطوط 1 و 2 متروی تهران هم اعزام شدهاند تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.
نوبخت تصریح کرد: تعداد زیادی از ایستگاههای متروی تهران در مرکز شهر و در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار گرفتهاند که زمینه مناسب برای استفاده از این حمل و نقل پاک به جای استفاده از خودرو شخصی را فراهم کرده است امیدوارم با تامین ناوگان و فرهنگسازی برای استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی بتوانیم ضمن کاهش ترافیک در زمینه کاهش آلودگی هوای پایتخت هم گامهای موثری را برداریم.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان با اشاره به اینکه در آینده افزایش ظرفیت قطارها را خواهیم دا شت گفت: امیدواریم با استفاده بیشتر شهروندان از مترو شاهد افزایش مسافران این حمل و نقل پاک، ایمن و سریع باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها