سوشا مکانی محروم شد
پدال نیوز: دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دچار محرومیت شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در دیدار تیمهای پرسپولیس و ملوان انزلی از سری مسابقات جام حذفی که در تاریخ 29 شهریور 94 برگزار شد، نیک سیرت مترجم تیم پرسپولیس بدون توجه به وظایف محوله اقدام به اعتراض مکرر به داور مسابقه کرد که به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
پایان رأفت مربی تیم ملوان به دلیل نقض مقررات و ورود به زمین بازی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی توبیخ کتبی شد.
در این دیدار تماشاگران دو تیم مرتکب تخلفات، فحاشی به داور و تیم مقابل شدند که به استناد ماده 79 آیین نامه انضباطی باشگاههای پرسپولیس و ملوان انزلی هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
سوشا مکانی دروازهبان تیم پرسپولیس در این دیدار رفتار زننده از خود بروز داد که به همین منظور دو بار جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شد. پرونده در دعوت نخست به دلیل همراهی وی با تیم ملی در خارج از کشور به 19 مهر موکول شد که در این روز هم بدون هیچگونه اطلاعی از حضور در جلسه خودداری کرد. سوشا مکانی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه در اولین مسابقه رسمی محروم و به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم پرسپولیس به دلیل در اختیار داشتن پنج بازیکن اخطاری به استناد ماده 69 آیین نامه انضباطی به پرداخت چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
آرای صادره قطعی است.
منبع: فدراسیون فوتبال
پایان رأفت مربی تیم ملوان به دلیل نقض مقررات و ورود به زمین بازی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی توبیخ کتبی شد.
در این دیدار تماشاگران دو تیم مرتکب تخلفات، فحاشی به داور و تیم مقابل شدند که به استناد ماده 79 آیین نامه انضباطی باشگاههای پرسپولیس و ملوان انزلی هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
سوشا مکانی دروازهبان تیم پرسپولیس در این دیدار رفتار زننده از خود بروز داد که به همین منظور دو بار جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شد. پرونده در دعوت نخست به دلیل همراهی وی با تیم ملی در خارج از کشور به 19 مهر موکول شد که در این روز هم بدون هیچگونه اطلاعی از حضور در جلسه خودداری کرد. سوشا مکانی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه در اولین مسابقه رسمی محروم و به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم پرسپولیس به دلیل در اختیار داشتن پنج بازیکن اخطاری به استناد ماده 69 آیین نامه انضباطی به پرداخت چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
آرای صادره قطعی است.
منبع: فدراسیون فوتبال
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش