کد خبر:
۸۱۳۰۳ ۱۳:۲۹
۱۳۹۷/۰۲/۰۸
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد
بیش از 6800 دستگاه تاکسی در سن فرسودگی
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی شهر تهران گفت:در تهران بیش از ۷ هزار دستگاه تاکسی ون وجود دارد که در آستانه فرسودگی هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، علیرضا قنادان با اشاره به اینکه تعداد تاکسی های ون تهران به بیش از 7 هزار دستگاه میرسد، گفت: این تعداد ون در تهران عدد قابلتوجهی است، البته تمام این تاکسی های ون فعال نیستند.
وی با اشاره به اینکه در طول 10 سال گذشته هیچ خودروی ونی شرایط لازم را برای ورود به این ناوگان نداشت، تصریح کرد: تمام تاکسی ون موجود نیز بهمرور در آستانه سن فرسودگی قرار دارند که در حال حاضر تاکسی های ون مدل 86 به دلیل اتمام دوره 10 ساله خود فرسوده محسوب میشوند و باید نوسازی شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه ٦٨٧٤ تاکسی ون مدل 86 و 87 در سن فرسودگی قرار دارند، اظهار کرد: اگر برای نوسازی ونها یارانه در نظر نمیگرفتیم، نوسازی ونها برای تاکسی ران مقرون به صرفه نبود و تمایلی به جایگزینی نداشتند. همین 220 دستگاه تاکسی ون که در حال نوسازی است در شرایط مالی محدود در اولویت سازمان تاکسی رانی قرار گرفت و با تمام مشکلات پیش رو در حال انجام است که در صورت عدمحمایت دولت در ارائه تسهیلات بهتر، امکان ادامه روند نوسازی وجود ندارد.
به گفته قنادان، نوسازی ناوگان ون از اسفندماه آغاز و قیمت تمامشده هر خودرو 123 میلیون تومان بود که با همکاری ستاد سوخت، تاکسی رانان از پرداخت 16 میلیون تومان معاف و 20 میلیون تومان آن نیز از منابع شهرداری پرداخت شد، 60 میلیون تومان آن نیز از شرکتهای خودروساز برای نوسازی ون اختصاص یافت، همچنین در کنار خودرویی که اسقاط میشود، حدود 12 میلیون تومان آورده دارد.
وی با اشاره به اینکه در طول 10 سال گذشته هیچ خودروی ونی شرایط لازم را برای ورود به این ناوگان نداشت، تصریح کرد: تمام تاکسی ون موجود نیز بهمرور در آستانه سن فرسودگی قرار دارند که در حال حاضر تاکسی های ون مدل 86 به دلیل اتمام دوره 10 ساله خود فرسوده محسوب میشوند و باید نوسازی شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه ٦٨٧٤ تاکسی ون مدل 86 و 87 در سن فرسودگی قرار دارند، اظهار کرد: اگر برای نوسازی ونها یارانه در نظر نمیگرفتیم، نوسازی ونها برای تاکسی ران مقرون به صرفه نبود و تمایلی به جایگزینی نداشتند. همین 220 دستگاه تاکسی ون که در حال نوسازی است در شرایط مالی محدود در اولویت سازمان تاکسی رانی قرار گرفت و با تمام مشکلات پیش رو در حال انجام است که در صورت عدمحمایت دولت در ارائه تسهیلات بهتر، امکان ادامه روند نوسازی وجود ندارد.
به گفته قنادان، نوسازی ناوگان ون از اسفندماه آغاز و قیمت تمامشده هر خودرو 123 میلیون تومان بود که با همکاری ستاد سوخت، تاکسی رانان از پرداخت 16 میلیون تومان معاف و 20 میلیون تومان آن نیز از منابع شهرداری پرداخت شد، 60 میلیون تومان آن نیز از شرکتهای خودروساز برای نوسازی ون اختصاص یافت، همچنین در کنار خودرویی که اسقاط میشود، حدود 12 میلیون تومان آورده دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها