کد خبر:
۸۱۱۴۶ ۱۳:۱۷
۱۳۹۷/۰۲/۰۵
دریافت عوارض در جاده چالوس واقعیت دارد؟
پدال نیوز- مدیر روابط عمومی و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی، دریافت عوارض ۲۰ هزار تومانی جاده چالوس را تکذیب کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، قاسم بینیاز مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی خبر دریافت عوارض 20 هزار تومانی جاده چالوس را تکذیب کرد و گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص دریافت عوارض جاده چالوس، مربوط به سه سال پیش است.
وی با اشاره به اینکه این ویدئو چند سال پیش از زبان فرماندار وقت استان البرز مطرح شده بود، گفت: برای دریافت عوارض باید خدماتی را ارائه کنیم و راههای اصلی تبدیل به آزادراه شود تا بتوانیم عوارضی را دریافت کنیم.
مدیر روابط عمومی وزارت راه ادامه داد: طبق قانون، تنها از پروژههای آزاد راهی میشود ،عوارض دریافت کرد و راههای اصلی و یا سایر راهها حق دریافت عوارض از مسافران را ندارد.
بینیاز در خصوص دریافت عوارض در پروژههای آزاد راهی توضیح داد: در پروژههای آزاد راهی زمانیکه بخش خصوصی سرمایه گذاری میکند و تمامی امکانات لازم برای آزاد راه را به اتمام میرساند، برای بازگرداندن سرمایه و سود سرمایه خود، از مسافران عوارض دریافت میکند، بنابراین برای تشویق بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در سایر پروژههای آزاد راهی مبلغ عوارضی دریافت میشود.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: هم اکنون در حال رایزنی برای تبدیل کردن بزرگراه به آزاد راه هستیم که بعد از تأمین امکانات لازم در این مسیر نیز، عوارض دریافت میشود.
وی با اشاره به اینکه در جاده چالوس به دلیل وضعیت و راههای باریک آن امکان تملک اراضی و تبدیل آن به بزرگراه را نداریم، گفت: از نظر فنی و تجهیزاتی ، جاده چالوس را نمیتوان پهن و یا تبدیل به بزرگراه کرد.
بینیاز در خاتمه تأکید کرد: بعد از افتتاح قطعه اول آزاد راه تهران- شمال از این آزاد راه، عوارض گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این ویدئو چند سال پیش از زبان فرماندار وقت استان البرز مطرح شده بود، گفت: برای دریافت عوارض باید خدماتی را ارائه کنیم و راههای اصلی تبدیل به آزادراه شود تا بتوانیم عوارضی را دریافت کنیم.
مدیر روابط عمومی وزارت راه ادامه داد: طبق قانون، تنها از پروژههای آزاد راهی میشود ،عوارض دریافت کرد و راههای اصلی و یا سایر راهها حق دریافت عوارض از مسافران را ندارد.
بینیاز در خصوص دریافت عوارض در پروژههای آزاد راهی توضیح داد: در پروژههای آزاد راهی زمانیکه بخش خصوصی سرمایه گذاری میکند و تمامی امکانات لازم برای آزاد راه را به اتمام میرساند، برای بازگرداندن سرمایه و سود سرمایه خود، از مسافران عوارض دریافت میکند، بنابراین برای تشویق بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در سایر پروژههای آزاد راهی مبلغ عوارضی دریافت میشود.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: هم اکنون در حال رایزنی برای تبدیل کردن بزرگراه به آزاد راه هستیم که بعد از تأمین امکانات لازم در این مسیر نیز، عوارض دریافت میشود.
وی با اشاره به اینکه در جاده چالوس به دلیل وضعیت و راههای باریک آن امکان تملک اراضی و تبدیل آن به بزرگراه را نداریم، گفت: از نظر فنی و تجهیزاتی ، جاده چالوس را نمیتوان پهن و یا تبدیل به بزرگراه کرد.
بینیاز در خاتمه تأکید کرد: بعد از افتتاح قطعه اول آزاد راه تهران- شمال از این آزاد راه، عوارض گرفته خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها