کد خبر:
۸۰۸۲۶ ۱۷:۰۵
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
وزارت بهداشت تاکید کرد:
ادامه درمان رایگان مصدومان ترافیکی
پدال نیوز: به دنبال برخی اظهارات مبنی بر محاسبه آزاد درمان مصدومان ترافیکی در صورت عدم ارائه بیمهنامه شخص ثالث، رییس اداره بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر اگر فردی دچار سانحه شود چه عابر پیاده باشد و یا ضارب فرار کرده باشد، بیمارستانها به صورت رایگان مصدوم ترافیکی را درمان میکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر رضایی درباره بحث درمان مصدومان ترافیکی گفت: هیچ اتفاق جدیدی در این زمینه نیفتاده است و کماکان مصدومان حوادث و سوانح ترافیکی به صورت رایگان درمان میشوند. البته برای ایجاد نظم اجتماعی اعلام کردیم که کپی بیمه نامه شخص ثالث باید از سوی فرد صاحب خودرو به بیمارستان ارائه شود تا مردم به تدریج همکاری کرده و خودروهایشان را بیمه کنند.
وی با بیان اینکه به هیچ عنوان داشتن یا نداشتن بیمه نامه ارتباطی به دریافت پول ندارد، گفت: در صورت عدم ارائه بیمه نامه شخص ثالث نیز مصدوم ترافیکی به صورت رایگان درمان میشود و دریافت پول از مصدومان به دلیل عدم ارائه بیمه نامه شخص ثالث صحت ندارد.
وی با اشاره به طلب وزارت بهداشت از بیمههای تجاری گفت:علی رغم اینکه بیمههای تجاری پول را از مردم دریافت کردهاند اما بیش از یک سال است که 1200 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت را پرداخت نکردهاند.
رضایی تاکید کرد: در حال حاضر اگر فردی دچار سانحه شود چه عابر پیاده باشد و چه ضارب فرار کرده باشد، بیمارستانها به صورت رایگان مصدوم ترافیکی را درمان میکنند. البته ما هم باید مطمئن باشیم که فرد، مصدوم ترافیکی است.
وی با بیان اینکه کماکان درمان مصدومان سوانح و حوادث ترافیکی به صورت رایگان ادامه دارد، گفت: هدف ما از دریافت بیمه نامه شخص ثالث این است که به تدریج خودروهایی که بیمه ندارند، متوقف شوند و نظم اجتماعی ایجاد شود. از طرفی وزارت بهداشت از بیمههای تجاری میخواهد که بدهیهایشان را هر چه زودتر پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه به هیچ عنوان داشتن یا نداشتن بیمه نامه ارتباطی به دریافت پول ندارد، گفت: در صورت عدم ارائه بیمه نامه شخص ثالث نیز مصدوم ترافیکی به صورت رایگان درمان میشود و دریافت پول از مصدومان به دلیل عدم ارائه بیمه نامه شخص ثالث صحت ندارد.
وی با اشاره به طلب وزارت بهداشت از بیمههای تجاری گفت:علی رغم اینکه بیمههای تجاری پول را از مردم دریافت کردهاند اما بیش از یک سال است که 1200 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت را پرداخت نکردهاند.
رضایی تاکید کرد: در حال حاضر اگر فردی دچار سانحه شود چه عابر پیاده باشد و چه ضارب فرار کرده باشد، بیمارستانها به صورت رایگان مصدوم ترافیکی را درمان میکنند. البته ما هم باید مطمئن باشیم که فرد، مصدوم ترافیکی است.
وی با بیان اینکه کماکان درمان مصدومان سوانح و حوادث ترافیکی به صورت رایگان ادامه دارد، گفت: هدف ما از دریافت بیمه نامه شخص ثالث این است که به تدریج خودروهایی که بیمه ندارند، متوقف شوند و نظم اجتماعی ایجاد شود. از طرفی وزارت بهداشت از بیمههای تجاری میخواهد که بدهیهایشان را هر چه زودتر پرداخت کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها