کد خبر:
۸۰۶۱۱ ۱۱:۱۹
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
جنرال موتورز آمریکا کارکنانش را اخراج کرد
پدال نیوز- به رغم وعده های پر سر و صدای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر احیای فرصت های شغلی در صنعت خودروسازی این کشور، شرکت جنرال موتورز در پایان ماه ژوئن ۱۵۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ، به رغم وعده های پر سر و صدای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر احیای فرصت های شغلی در صنعت خودروسازی این کشور، شرکت جنرال موتورز در پایان ماه ژوئن 1500 نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد.
داینا هارت، سخنگوی شرکت جنرال موتورز اعلام کرد، مجتمع مونتاژ لوردزتاون این شرکت از این پس تنها در یک شیفت فعالیت خواهد داشت. به گفته هارت، هرچند این مجتمع برای آینده ای قابل پیش بینی فعالیت خود را ادامه می دهد، اما تعداد نیروی کار آن تقریبا به نصف کاهش می یابد.
سخنگوی جنرال موتورز در ادامه گفت: «لوردزتاون جزء معدود مجتمع های تولید خودروهای کوچک ما در آمریکاست که همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و ما قصد داریم فعالیت آن را همچنان ادامه بدهیم.»
این تعدیل نیرو در حالی صورت می گیرد که ترامپ بارها ادعا کرده که در حال ایجاد رنسانس در فرصت های شغلی صنعت خودروسازی آمریکاست. وی سرمایه گذاری ها در کارخانجات خودروسازی در امریکا را نشان دهنده موفقیت دولتش در احیای صنعت خودروسازی در غرب میانه آمریکا و کاهش تولید در مکزیک عنوان کرده است.
همین هفته گذشته بود که ترامپ تجهیز مجدد یک مجتمع تولیدی شرکت فیات کرایسلر برای تولید خودروهای باری را به عنوان یکی از نشانه های موفقیت دولت خود قلمداد کرد. وی به غلط مدعی شد که این شرکت در حال جمع کردن خط تولید خود در مکزیک و ساخت کارخانه ای جدید در میشیگان است.
داینا هارت، سخنگوی شرکت جنرال موتورز اعلام کرد، مجتمع مونتاژ لوردزتاون این شرکت از این پس تنها در یک شیفت فعالیت خواهد داشت. به گفته هارت، هرچند این مجتمع برای آینده ای قابل پیش بینی فعالیت خود را ادامه می دهد، اما تعداد نیروی کار آن تقریبا به نصف کاهش می یابد.
سخنگوی جنرال موتورز در ادامه گفت: «لوردزتاون جزء معدود مجتمع های تولید خودروهای کوچک ما در آمریکاست که همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و ما قصد داریم فعالیت آن را همچنان ادامه بدهیم.»
این تعدیل نیرو در حالی صورت می گیرد که ترامپ بارها ادعا کرده که در حال ایجاد رنسانس در فرصت های شغلی صنعت خودروسازی آمریکاست. وی سرمایه گذاری ها در کارخانجات خودروسازی در امریکا را نشان دهنده موفقیت دولتش در احیای صنعت خودروسازی در غرب میانه آمریکا و کاهش تولید در مکزیک عنوان کرده است.
همین هفته گذشته بود که ترامپ تجهیز مجدد یک مجتمع تولیدی شرکت فیات کرایسلر برای تولید خودروهای باری را به عنوان یکی از نشانه های موفقیت دولت خود قلمداد کرد. وی به غلط مدعی شد که این شرکت در حال جمع کردن خط تولید خود در مکزیک و ساخت کارخانه ای جدید در میشیگان است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها