کد خبر:
۷۹۶۶۴ ۱۰:۳۱
۱۳۹۷/۰۱/۱۶
سرنوشت گورستان خودروهای دیزلی «فولکس واگن» چه میشود؟
پدال نیوز: فولکس واگن سرانجام تصمیم گرفت که خودروهای دیزلی را تعمیر کرده و آن ها را به خارج از آمریکا صادر کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، فولکس واگن هم چنان به باز خرید حدود 294 هزار خودرو دیزلی در آمریکا ادامه میدهد. اخیرا BBC ویدئویی را از بیابان کالیفرنیا منتشر کرده است، جایی که محل نگهداری این خودرو های دیزلی است.
طبق گفته های Automotive News، فولکس واگن حدود 350 هزار خودرو در آمریکا را به قیمت 7.4 میلیارد خریداری کرده است. این شرکت بعضی از خودرو ها را از نابود کرد، و بعضی دیگر را تعمیر کرده و دوباره فروخته است. این خودرو ها در 37 پارکینگ در سراسر کشور پارک شده اند. سرانجام فولکس واگن خودرو ها را تعمیر کرده و به خارج از کشور صادر میکند.
این شرکت خودروسازی تا پایان سال 2019 خودروهای دیزلی را بازخرید میکند. تعداد دیگری از این خودو ها در پارکینگی در میشیگان نگهداری میشوند.
در سال 2017، 69 خودرو از این پارکینگ دزدیده شد. کلاهبردارها عناوین جدیدی برای مدل های دزدیده شده انتخاب کردند و آن ها را در یک مزایده در ایندیانا فروختند.
مدیران فولکس واگن فکر میکنند که خودروهای دیزلی هنوز آینده دارند، خصوصا در اروپا.
در نمایشگاه ژنو 2018، ماتیاس مولر، مدیر کل گروه فولکس واگن به روزنامه نگاران گفت:" خودرو های دیزلی در آینده نه چندان دور، شاهد تولدی دوباره خواهند بود زیرا افرادی که با این خودرو ها رانندگی کرده اند، میدانند که مفهوم رانندگی با خودرو دیزلی چقدر آسان و راحت است."
با این حال، فولکس واگن برای پیشرفت خودروهای برقی نیز سرمایه گذاری کرده است. اولین خودرو برقی این شرکت، سال 2020 عرضه خواهد شد.
خودروکار
طبق گفته های Automotive News، فولکس واگن حدود 350 هزار خودرو در آمریکا را به قیمت 7.4 میلیارد خریداری کرده است. این شرکت بعضی از خودرو ها را از نابود کرد، و بعضی دیگر را تعمیر کرده و دوباره فروخته است. این خودرو ها در 37 پارکینگ در سراسر کشور پارک شده اند. سرانجام فولکس واگن خودرو ها را تعمیر کرده و به خارج از کشور صادر میکند.
این شرکت خودروسازی تا پایان سال 2019 خودروهای دیزلی را بازخرید میکند. تعداد دیگری از این خودو ها در پارکینگی در میشیگان نگهداری میشوند.
در سال 2017، 69 خودرو از این پارکینگ دزدیده شد. کلاهبردارها عناوین جدیدی برای مدل های دزدیده شده انتخاب کردند و آن ها را در یک مزایده در ایندیانا فروختند.
مدیران فولکس واگن فکر میکنند که خودروهای دیزلی هنوز آینده دارند، خصوصا در اروپا.
در نمایشگاه ژنو 2018، ماتیاس مولر، مدیر کل گروه فولکس واگن به روزنامه نگاران گفت:" خودرو های دیزلی در آینده نه چندان دور، شاهد تولدی دوباره خواهند بود زیرا افرادی که با این خودرو ها رانندگی کرده اند، میدانند که مفهوم رانندگی با خودرو دیزلی چقدر آسان و راحت است."
با این حال، فولکس واگن برای پیشرفت خودروهای برقی نیز سرمایه گذاری کرده است. اولین خودرو برقی این شرکت، سال 2020 عرضه خواهد شد.
خودروکار
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها