کد خبر:
۷۹۲۰۱ ۱۴:۵۶
۱۳۹۷/۰۱/۰۹
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
ایجاد قطب سوم خودروسازی ضرورتی ندارد
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر ساختار قطب سوم متفاوت از ساختار کنونی باشد میتواند درسهایی را برای صنعت و خودروسازی کشور داشته باشد، در غیر این صورت ایجاد قطب سوم خودروسازی برای کشور ضرورتی ندارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خانه ملت، حمید گرمابی در خصوص ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور، اظهار داشت: ایجاد قطب سوم در خودروسازی با ساختار خودروسازی های موجود در کشور کمک کننده نیست، در دنیا شاهد هستیم که حتی شرکتها بزرگ با یکدیگر ادغام میشوند تا شرکت بزرگتری را ایجاد و هزینه تولید خود را کم کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر با یک ساختار دیگر قطب سوم خودروسازی ایجاد شود آن را میتوان تجربه بهتری دانست، گفت: اخیرا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قصد دارد طی تفاهم با خودروسازی خارجی و مدیریت خودروساز خارجی در زمینه ساخت و تولید خودرو همکاری داشته باشند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه سالها است که تجربه مدیریت فعلی را در صنایع خودروسازی را داریم، ادامه داد: اگر چه پیشرفت کشور ما در زمینه تولید خودرو خوب بوده است اما این پیشرفت راضی کننده نیست، شاید عدم رضایت در پیشرفت صنعت خودروسازی از مدیریت آن است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تجربه مدیریت جدید در صنعت خودروسازی کشور میتواند نکات مثبتی داشته باشد، عنوان کرد: اگر ساختار قطب سوم متفاوت از ساختار کنونی باشد میتواند درسهایی را برای صنعت و خودروسازی کشور داشته باشد، در غیر این صورت ایجاد قطب سوم خودروسازی برای کشور ضرورتی ندارد./
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر با یک ساختار دیگر قطب سوم خودروسازی ایجاد شود آن را میتوان تجربه بهتری دانست، گفت: اخیرا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قصد دارد طی تفاهم با خودروسازی خارجی و مدیریت خودروساز خارجی در زمینه ساخت و تولید خودرو همکاری داشته باشند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه سالها است که تجربه مدیریت فعلی را در صنایع خودروسازی را داریم، ادامه داد: اگر چه پیشرفت کشور ما در زمینه تولید خودرو خوب بوده است اما این پیشرفت راضی کننده نیست، شاید عدم رضایت در پیشرفت صنعت خودروسازی از مدیریت آن است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تجربه مدیریت جدید در صنعت خودروسازی کشور میتواند نکات مثبتی داشته باشد، عنوان کرد: اگر ساختار قطب سوم متفاوت از ساختار کنونی باشد میتواند درسهایی را برای صنعت و خودروسازی کشور داشته باشد، در غیر این صورت ایجاد قطب سوم خودروسازی برای کشور ضرورتی ندارد./
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش