معلمان ایرانی در امارات آزاد میشوند
پدال نیوز: معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزیر امور خارجه از تلاش برای آزادی معلمان ایرانی در شهر العین ابوظبی در امارات عربی متحده خبر داد و گفت: سفیر ایران در امارات تلاش مستمری برای حل این مشکل اداری و غیرسیاسی انجام می دهد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، قشقاوی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: امیدواریم این تلاشها به زودی به ثمر بنشیند و این مشکل اداری برطرف شود.
وی با بیان اینکه فردا اول ماه محرم و آغاز سال هجری قمری است و روز تعطیل در امارات متحده عربی است گفت: تلاش می کنیم فردا و حداکثر بعد از تعطیلات این معلمان آزاد شوند و در درجه دوم هدف ما این است که به کار خود ادامه دهند.
وی افزود: این مشکل ناشی از سیستم اداری در امارتهای مختلف امارات عربی متحده است و به هیچ وجه موضوعی سیاسی نیست ، هر چند رسانه ها در ایران تلاش می کنند هر موضوعی را سیاسی کنند و صفت منفعل را به کار می برند اما این مشکل اداری است و سیاسی نیست و اماراتی ها می گویند معلمان ایرانی اجازه کار در دوبی را دارند و در ابوظبی این اجازه را ندارند.
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزیر امور خارجه گفت: حفظ کرامت و عزت معلمان برای ما مهم است و تلاش می کنیم در چارچوب مقررات به زودی آزاد شوند.
وی افزود: معلمان گذرنامه خدمت دارند و گذرنامه سیاسی ندارند و مشکل ورود به ابوظبی هم نداشته اند بلکه پلیس ابوظبی برای کار و معلمی آنها در این منطقه به آنها ایراد گرفته است.
قشقاوی با بیان اینکه آقای فیاض سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده همچنان برای حل این مسئله تلاش می کند گفت: امروز دیدار خوبی با مقامات ابوظبی انجام شده است و امیدواریم سریعتر به نتیجه برسد و پس از آن جزئیات را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه فردا اول ماه محرم و آغاز سال هجری قمری است و روز تعطیل در امارات متحده عربی است گفت: تلاش می کنیم فردا و حداکثر بعد از تعطیلات این معلمان آزاد شوند و در درجه دوم هدف ما این است که به کار خود ادامه دهند.
وی افزود: این مشکل ناشی از سیستم اداری در امارتهای مختلف امارات عربی متحده است و به هیچ وجه موضوعی سیاسی نیست ، هر چند رسانه ها در ایران تلاش می کنند هر موضوعی را سیاسی کنند و صفت منفعل را به کار می برند اما این مشکل اداری است و سیاسی نیست و اماراتی ها می گویند معلمان ایرانی اجازه کار در دوبی را دارند و در ابوظبی این اجازه را ندارند.
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزیر امور خارجه گفت: حفظ کرامت و عزت معلمان برای ما مهم است و تلاش می کنیم در چارچوب مقررات به زودی آزاد شوند.
وی افزود: معلمان گذرنامه خدمت دارند و گذرنامه سیاسی ندارند و مشکل ورود به ابوظبی هم نداشته اند بلکه پلیس ابوظبی برای کار و معلمی آنها در این منطقه به آنها ایراد گرفته است.
قشقاوی با بیان اینکه آقای فیاض سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده همچنان برای حل این مسئله تلاش می کند گفت: امروز دیدار خوبی با مقامات ابوظبی انجام شده است و امیدواریم سریعتر به نتیجه برسد و پس از آن جزئیات را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش