کد خبر:
۷۸۵۶۶ ۰۸:۰۹
۱۳۹۶/۱۲/۲۷
برنامه برقی فولکس واگن
پدال نیوز: شرکت فولکس واگن کنفرانس رسانهای سالانه خود را در برلین برگزار و از این فرصت، برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد برنامههای خود در زمینه الکتریکیسازی محصولات استفاده کرده است. در این مراسم، ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس واگن از عرضه ۹ خودروی جدید توسط این شرکت خبر داده که سه مدل آن را برقیها تشکیل میدهند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارشپدال نیوز، شرکت فولکس واگن کنفرانس رسانهای سالانه خود را در برلین برگزار و از این فرصت، برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد برنامههای خود در زمینه الکتریکیسازی محصولات استفاده کرده است. در این مراسم، ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس واگن از عرضه ۹ خودروی جدید توسط این شرکت خبر داده که سه مدل آن را برقیها تشکیل میدهند.
سه مدل الکتریکی جدید تنها شروع داستان است و مولر گفته که گروه فولکس واگن قرار است از سال ۲۰۱۹ تقریبا هر ماه یک مدل الکتریکی رونمایی کند. به گفته وی، فولکس قصد دارد بزرگترین ناوگان خودروهای الکتریکی را در دنیا و بین همه برندها و در همه منطقهها، طی چند سال آینده داشته باشد. با وجود تمرکز روی خودروهای الکتریکی، فولکسواگن هنوز به مدلهای دیزلی وفادار باقی خواهد ماند و مدیران این شرکت میگویند موتورهای دیزلی مدرن، جزئی از راهحل هستند. بهعنوان بخشی از این استراتژی جدید، فولکس واگن در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۰ میلیارد یورو روی این بخش سرمایهگذاری خواهد کرد. اما درحالیکه موتورهای احتراق داخلی همچنان موجود خواهند بود، مدیرعامل فولکس واگن اشاره کرده که تغییر در حمل و نقل در آینده به لطف پیشرفتها در تکنولوژی خودران اتفاق خواهد افتاد. فولکس در حال آماده شدن برای این تغییر است و مولر تایید کرده که کانسپتهای خودران این شرکت وارد خط تولید خواهند شد. این شرکت البته نگفته چه زمانی این خودروها وارد خط تولید خواهند شد. طبق اعلام فولکس، این شرکت در سال گذشته ۷/ ۱۰میلیون دستگاه خودرو فروخته و این میزان فروش، رکورد ۷/ ۲۳۰ میلیارد یورو را ثبت کرده است.
سه مدل الکتریکی جدید تنها شروع داستان است و مولر گفته که گروه فولکس واگن قرار است از سال ۲۰۱۹ تقریبا هر ماه یک مدل الکتریکی رونمایی کند. به گفته وی، فولکس قصد دارد بزرگترین ناوگان خودروهای الکتریکی را در دنیا و بین همه برندها و در همه منطقهها، طی چند سال آینده داشته باشد. با وجود تمرکز روی خودروهای الکتریکی، فولکسواگن هنوز به مدلهای دیزلی وفادار باقی خواهد ماند و مدیران این شرکت میگویند موتورهای دیزلی مدرن، جزئی از راهحل هستند. بهعنوان بخشی از این استراتژی جدید، فولکس واگن در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۰ میلیارد یورو روی این بخش سرمایهگذاری خواهد کرد. اما درحالیکه موتورهای احتراق داخلی همچنان موجود خواهند بود، مدیرعامل فولکس واگن اشاره کرده که تغییر در حمل و نقل در آینده به لطف پیشرفتها در تکنولوژی خودران اتفاق خواهد افتاد. فولکس در حال آماده شدن برای این تغییر است و مولر تایید کرده که کانسپتهای خودران این شرکت وارد خط تولید خواهند شد. این شرکت البته نگفته چه زمانی این خودروها وارد خط تولید خواهند شد. طبق اعلام فولکس، این شرکت در سال گذشته ۷/ ۱۰میلیون دستگاه خودرو فروخته و این میزان فروش، رکورد ۷/ ۲۳۰ میلیارد یورو را ثبت کرده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش