کد خبر:
۷۷۷۲۷ ۱۶:۲۴
۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ورود 44 واگن به خطوط متروی پایتخت
پدال نیوز- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۴۴ دستگاه واگن به خطوط متروی پایتخت خبر داد و گفت: با ورود این واگنها، ظرفیت ناوگان ریلی تهران بالغ بر ١٧٤ هزار نفر در روز افزایش مییابد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، محسن پورسیدآقایی با تاکید بر اینکه توسعه حملونقل عمومی و افزایش کیفیت خدمات دهی به شهروندان در دستور کار شهرداری تهران است، تصریح کرد: طی هفته آینده 28 واگن جدید و 16 واگن اورهال شده قطار مترو به ناوگان ریلی پایتخت وارد خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه ریزی در خصوص ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ناوگان حملونقل عمومی با اولویت مترو اظهار کرد: در این زمینه تمهیداتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با توجه به شرایط فعلی و تعامل دولت و مدیریت شهری اقدامات مورد نظر انجام شود.
معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه به عنوان یک شهروند تهرانی کاهش آلودگی هوا از مهم ترین دغدغههای زیست محیطیاش است، تصریح کرد: لازم است به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از حملونقل عمومی و کاهش سهم تردد خودروهای شخصی، ما مسئولان نیز در مسیرهای مختلف از ناوگان عمومی استفاده کنیم و اینجانب نیز تا جای ممکن و به منظور ترددهای کاری و حضور در جلسات اداری از حمل ونقل عمومی استفاده خواهم کرد.
پورسیدآقایی با اشاره به اینکه گفته میشود 80 درصد آلودگی هوای تهران را خودروها تولید میکنند و بهترین راه مقابله با آلودگی خودروها توسعه ناوگان حملونقل عمومی و تشویق مردم به استفاده از وسایل نقلیه همگانی است، گفت: به منظور حفظ سلامت و کمک به کاهش آلودگیهای زیست محیطی، از تمامی همکاران خود در شهرداری تهران درخواست میکنم تا جای ممکن با استفاده از حملونقل عمومی در محل کار خود حاضر شوند.
وی با اشاره به برنامه ریزی در خصوص ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ناوگان حملونقل عمومی با اولویت مترو اظهار کرد: در این زمینه تمهیداتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با توجه به شرایط فعلی و تعامل دولت و مدیریت شهری اقدامات مورد نظر انجام شود.
معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه به عنوان یک شهروند تهرانی کاهش آلودگی هوا از مهم ترین دغدغههای زیست محیطیاش است، تصریح کرد: لازم است به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از حملونقل عمومی و کاهش سهم تردد خودروهای شخصی، ما مسئولان نیز در مسیرهای مختلف از ناوگان عمومی استفاده کنیم و اینجانب نیز تا جای ممکن و به منظور ترددهای کاری و حضور در جلسات اداری از حمل ونقل عمومی استفاده خواهم کرد.
پورسیدآقایی با اشاره به اینکه گفته میشود 80 درصد آلودگی هوای تهران را خودروها تولید میکنند و بهترین راه مقابله با آلودگی خودروها توسعه ناوگان حملونقل عمومی و تشویق مردم به استفاده از وسایل نقلیه همگانی است، گفت: به منظور حفظ سلامت و کمک به کاهش آلودگیهای زیست محیطی، از تمامی همکاران خود در شهرداری تهران درخواست میکنم تا جای ممکن با استفاده از حملونقل عمومی در محل کار خود حاضر شوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش