کد خبر:
۷۷۰۱۲ ۱۴:۳۱
۱۳۹۶/۱۲/۰۶
4هفتهی اسفند با عیدی اسنپ +جوایر نفیس
پدال نیوز- اسنپ در آستانه ورود به سال نو کمپین بزرگی را، به نام «۴هفتهی اسفند با عیدی اسنپ»، برای کاربران راننده خود در سراسر ایران راهاندازی کرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، هر ساله همزمان با آغاز ماه اسفند، خیابانها در سراسر کشور رنگ و بوی دیگری به خود میگیرد و تکاپوی مردم برای انجام کارهای نیمهتمامشان تا پیش از آغاز سال نو به بیشترین حد خود میرسد. اسنپ در این ماه کمپین ویژهای برای کاربران رانندهاش در نظر گرفته است.
هدف از برگزاری این کمپین قدردانی از رانندگان عنوان شده است. رانندگان اصلیترین سرمایههای اسنپ هستند و این سامانه در نظر دارد تا با اهدای جوایز استثنایی به این قشر از آنها بابت تمام زحماتشان تقدیر کند. به این ترتیب اسنپ علاوه بر حمایت از رانندگانش خدمات حملونقلی مناسبی را در شبهای شلوغ پیش از عید ارائه خواهد داد.
سامانه هوشمند حملونقل اسنپ در کمپین «4هفتهی اسفند با عیدی اسنپ» هر هفته یک قرعهکشی و سه برنده خواهد داشت. در سه هفته اول این کمپین، هر سفر (از ساعت 6 تا 23) در هر هفته برابر با یک شانس شرکت در قرعهکشی است. هفته آخر اسفند نیز، کاربر رانندهای که بیشترین سفر را در طول اسفند رفته باشد بیشترین امتیاز را میگیرد و برنده جایزه استثنایی این کمپین میشود.
از جمله جوایز «4هفتهی اسفند با عیدی اسنپ» میتوان به خودروی امویام X22، خودروی 206، هزینه هتل و بلیت سفر به کیش با سه همراه، سکه بهار آزادی و جوایز ارزنده دیگر اشاره کرد.
گفتنی است که این کمپین در هر شهر به تفکیک انجام میشود و جوایز و شرایط خاص خود را دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «4هفتهی اسفند با عیدی اسنپ» مراجعه کنید.
هدف از برگزاری این کمپین قدردانی از رانندگان عنوان شده است. رانندگان اصلیترین سرمایههای اسنپ هستند و این سامانه در نظر دارد تا با اهدای جوایز استثنایی به این قشر از آنها بابت تمام زحماتشان تقدیر کند. به این ترتیب اسنپ علاوه بر حمایت از رانندگانش خدمات حملونقلی مناسبی را در شبهای شلوغ پیش از عید ارائه خواهد داد.
سامانه هوشمند حملونقل اسنپ در کمپین «4هفتهی اسفند با عیدی اسنپ» هر هفته یک قرعهکشی و سه برنده خواهد داشت. در سه هفته اول این کمپین، هر سفر (از ساعت 6 تا 23) در هر هفته برابر با یک شانس شرکت در قرعهکشی است. هفته آخر اسفند نیز، کاربر رانندهای که بیشترین سفر را در طول اسفند رفته باشد بیشترین امتیاز را میگیرد و برنده جایزه استثنایی این کمپین میشود.
از جمله جوایز «4هفتهی اسفند با عیدی اسنپ» میتوان به خودروی امویام X22، خودروی 206، هزینه هتل و بلیت سفر به کیش با سه همراه، سکه بهار آزادی و جوایز ارزنده دیگر اشاره کرد.
گفتنی است که این کمپین در هر شهر به تفکیک انجام میشود و جوایز و شرایط خاص خود را دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «4هفتهی اسفند با عیدی اسنپ» مراجعه کنید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها