کد خبر:
۷۶۵۸۰ ۰۹:۲۸
۱۳۹۶/۱۱/۳۰
رئیس سازمان اموال تملیکی خبر داد
فروش 500 خودروی سواری متروکه به سازمان فنی و حرفهای
پدال نیوز- رئیس سازمان اموال تملیکی، گفت: ۵۰۰ خودروی سواری متروکه در گمرک به سازمان فنی و حرفهای کشور واگذار شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارشپدال نیوز به نقل از فارس ، جمشید قسوریان جهرمی با اشاره به تعیین تکلیف بخشی از خودروهای متروکه در گمرک، اظهار داشت: بر اساس تفاهمی که با سازمان فنی و حرفهای صورت گرفت، 500 دستگاه سواری متروکه به کارگاههای این سازمان اختصاص یافت.
مدیرعامل سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ارزش کارشناسی رسمی دادگستری برای این تعداد خودرو 42 میلیارد ریال است، تصریح کرد: به دلیل آنکه این خودروها نتوانستند مجوز و استاندارد لازم را برای ورود به کشور اخذ کنند، متروکه شد و برای اینکه هزینه بر این خودروها مترتب بود و در حال مستهلک شدن بودند، مقرر شد تا برای امور آموزشی و فنی و حرفهای در اختیار این سازمان قرار گیرد.
وی این اقدام را در راستای فعالسازی 310 کارگاه فنی و حرفهای و اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: بابت این خودروها پول نقدی دریافت نشده و اوراق اسلامی فروخته شده است.
قسوریان در مورد جزئیات بیشتر این خودروهای چینی افزود: 426 دستگاه از این خودروهای سواری مربوط به شرکت چری با مدل 2013 و 2014 بوده و 63 دستگاه سواری برند سابرینا دنده اتوماتیک بوده است.
وی تأکید کرد: این خودروها 4 سال است، در انبار اموال تملیکی بوده و نتوانستند مجوزهای لازم را اخذ کنند.
مدیرعامل سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ارزش کارشناسی رسمی دادگستری برای این تعداد خودرو 42 میلیارد ریال است، تصریح کرد: به دلیل آنکه این خودروها نتوانستند مجوز و استاندارد لازم را برای ورود به کشور اخذ کنند، متروکه شد و برای اینکه هزینه بر این خودروها مترتب بود و در حال مستهلک شدن بودند، مقرر شد تا برای امور آموزشی و فنی و حرفهای در اختیار این سازمان قرار گیرد.
وی این اقدام را در راستای فعالسازی 310 کارگاه فنی و حرفهای و اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: بابت این خودروها پول نقدی دریافت نشده و اوراق اسلامی فروخته شده است.
قسوریان در مورد جزئیات بیشتر این خودروهای چینی افزود: 426 دستگاه از این خودروهای سواری مربوط به شرکت چری با مدل 2013 و 2014 بوده و 63 دستگاه سواری برند سابرینا دنده اتوماتیک بوده است.
وی تأکید کرد: این خودروها 4 سال است، در انبار اموال تملیکی بوده و نتوانستند مجوزهای لازم را اخذ کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش