کد خبر:
۷۶۱۲۰ ۱۱:۴۴
۱۳۹۶/۱۱/۲۴
4 سوال مدیرعامل ایران خودرو در همایش صنعت خودرو
پدال نیوز: هاشم یکه زارع ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: چهار سوال را در اینجا مطرح می کنم و انتظار دارم به آنها پاسخ داده شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز ، هاشم یکه زارع ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: چهار سوال را در اینجا مطرح می کنم و انتظار دارم به آنها پاسخ داده شود. سوال اول این است که وقتی در کشور ۱۸۰۰ ظرفیت مونتاژ و رنگ خودرو داریم چه دلیلی دارد که مجددا در برخی مکان ها ظرفیت جدید ایجاد کنیم و برای این کار تحت فشار قرار بگیریم؟
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس یکه زارع در ادامه گفت: سوال دوم این است که استانداردهای اجباری را حتی برندهای بنز و هیوندای نیز اجرا نمی کنند و به عنوان مثال شرکای بنز ما اعلام می کنند که نمی توانند این استانداردها را پاس کنند و مشکلی که وجود دارد این است که می خواهیم جهشی حرکت کنیم در حالی که باید با برنامه ریزی به جلو برویم.
وی در ادامه گفت: سوال سوم من این است که آیا ایران خودرو و سایپا با ایجاد قطب سوم مخالف هستند؟ ما نه تنها با ایجاد قطب سوم مخلف نیستیم بلکه از آن حمایت هم می کنیم اما یادمان باشد این دو شرکت سال ها طول کشیده است تا به اینجا رسیده اند و یک شبه نم یتوان قطب سوم راه اندازی کرد.
مهندس یکه زارع گفت: سوال چهارم من درباره خصوصی سازی است . نظر من به عنوان یک مدیر این است که خصوصی سازی صنعت خودرو را نجات خواهد داد پس مانع ایجاد نکنیم. گفته می شود ایران خودرو و سایپا با خصوصی سازی مشکل دارند و نمی گذارند که انجام شود. از همین جا اعلام می کنم که تا همین امروز عصر سه سرمایه گذار بیایند و سه کرسی دولتی ایران خودرو و سایپا را بخرند و من و آقای جهرودی را از کار برکنار کنند. واقعیت این است که باید صنعت خودروسازی ما خصوصی شود تا بتواند به آینده آن امیدوار بود.
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس یکه زارع در ادامه گفت: سوال دوم این است که استانداردهای اجباری را حتی برندهای بنز و هیوندای نیز اجرا نمی کنند و به عنوان مثال شرکای بنز ما اعلام می کنند که نمی توانند این استانداردها را پاس کنند و مشکلی که وجود دارد این است که می خواهیم جهشی حرکت کنیم در حالی که باید با برنامه ریزی به جلو برویم.
وی در ادامه گفت: سوال سوم من این است که آیا ایران خودرو و سایپا با ایجاد قطب سوم مخالف هستند؟ ما نه تنها با ایجاد قطب سوم مخلف نیستیم بلکه از آن حمایت هم می کنیم اما یادمان باشد این دو شرکت سال ها طول کشیده است تا به اینجا رسیده اند و یک شبه نم یتوان قطب سوم راه اندازی کرد.
مهندس یکه زارع گفت: سوال چهارم من درباره خصوصی سازی است . نظر من به عنوان یک مدیر این است که خصوصی سازی صنعت خودرو را نجات خواهد داد پس مانع ایجاد نکنیم. گفته می شود ایران خودرو و سایپا با خصوصی سازی مشکل دارند و نمی گذارند که انجام شود. از همین جا اعلام می کنم که تا همین امروز عصر سه سرمایه گذار بیایند و سه کرسی دولتی ایران خودرو و سایپا را بخرند و من و آقای جهرودی را از کار برکنار کنند. واقعیت این است که باید صنعت خودروسازی ما خصوصی شود تا بتواند به آینده آن امیدوار بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش