کد خبر:
۷۵۷۵۸ ۰۹:۳۸
۱۳۹۶/۱۱/۲۰
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت عنوان کرد:
سرمایهگذاری دولت در صنعت خودرو
پدال نیوز: رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: حجم سرمایهگذاری دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو ۱.۸ میلیارد دلار است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، منصور معظمی - معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش خصوصی علاقمند به سرمایهگذاری است، اظهار کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز علاقمند به حمایت از سرمایهگذاری بوده و حاضر است با هر درصدی که سرمایهگذاران تمایل دارند با آنان همکاری کند.
معظمی با اشاره به اینکه آینده چهارمحال و بختیاری از نظر تولید ارزش افزوده مطلوب است، تصریح کرد: در دولت یازدهم میزان سرمایهگذاری تقریبا برابر مجموع سرمایهگذاری از ابتدا تا دولت یازدهم است به صورتی که قبل از دولت یازدهم ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده و اکنون ۱۷۰۰ میلیارد تومان اضافه شده و به حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام وجود دارد که امید است تا پایان دولت تدبیر و امید به بهرهبرداری برسد و این نشان از وجود پتانسیل بسیار بزرگ سرمایه گذاری است.
معظمی حجم سرمایهگذاری دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو را ۱.۸ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: مردم در آینده نزدیک خوروهای بهتر با کیفیت بالاتر سوار خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از برجام به دلیل اقبال سرمایهگذاران خارجی نسبت به بازار ایران، خوروسازان توانستند شش قرارداد ببندند و اجرایی کنند که اکنون یکی از قراردادها، محصولاتش وارد بازار شده است و در سال آینده نیز محصولات سیتروئین وارد بازار خواهد شد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/
معظمی با اشاره به اینکه آینده چهارمحال و بختیاری از نظر تولید ارزش افزوده مطلوب است، تصریح کرد: در دولت یازدهم میزان سرمایهگذاری تقریبا برابر مجموع سرمایهگذاری از ابتدا تا دولت یازدهم است به صورتی که قبل از دولت یازدهم ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده و اکنون ۱۷۰۰ میلیارد تومان اضافه شده و به حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام وجود دارد که امید است تا پایان دولت تدبیر و امید به بهرهبرداری برسد و این نشان از وجود پتانسیل بسیار بزرگ سرمایه گذاری است.
معظمی حجم سرمایهگذاری دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو را ۱.۸ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: مردم در آینده نزدیک خوروهای بهتر با کیفیت بالاتر سوار خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از برجام به دلیل اقبال سرمایهگذاران خارجی نسبت به بازار ایران، خوروسازان توانستند شش قرارداد ببندند و اجرایی کنند که اکنون یکی از قراردادها، محصولاتش وارد بازار شده است و در سال آینده نیز محصولات سیتروئین وارد بازار خواهد شد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش