کد خبر:
۷۵۷۱۷ ۰۸:۱۶
۱۳۹۶/۱۱/۱۹
معاون شهردار تهران:
ایستگاههای قدیمی مترو بازبینی میشود
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازبینی ایستگاههای قدیمی مترو در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، بعدازظهر امروز خروجی ضلع جنوب ایستگاه شادمان با حضور مدیرعامل شرکت مترو، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افتتاح شد.
محسن پورسید آقایی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه امروز یکی از مشکلات مسافران با افتتاح در ضلع جنوب ایستگاه شادمان برطرف میشود، گفت: ایستگاه شادمان، ایستگاه تبادلی متروی خط چهار و 2 است که به دلیل اینکه تنها یک خروجی آن هم در قسمت شمالی داشت انتقادات مردمی زیادی در خصوص ترافیک انسانی در مبادی ورودی و خروجی این درب وجود داشت، به گونهای که برخی اعتراض میکردند که حدود 30 دقیقه زمان لازم است که از در شمالی ایستگاه شادمان که تنها در ورودی و خروجی این ایستگاه است، خارج شوند.
وی با بیان اینکه به دلیل حل این مشکل، افتتاح این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: با افتتاح درب ضلع جنوبی ایستگاه شادمان، دیگر لازم نیست افرادی که در ضلع جنوبی خیابان آزادی کار دارند از عرض خیابان آزادی عبور کنند.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه افتتاح این در به بهتر شدن مسیر و خلوت شدن ایستگاه کمک میکند، گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات اینچنینی در سایر ایستگاهها را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه در این ایستگاه همزمان با ایجاد در خروجی، هواسازهایی نیز برای ایستگاه و تونل خط چهار در نظر گرفته شده، گفت: برای انجام این پروژه 13 میلیارد تومان هزینه شده که البته هنوز کامل نیست و برای کامل شدن سرویس دهی حداقل 20 میلیارد تومان هزینه لازم است تا علاوه بر حل مشکلات فعلی زیرگذری نیز برای دسترسی بهتر مردم ایجاد کنیم.
پورسیدآقایی در پاسخ به این سوال که برخی ایستگاههایی که قدیمی ساخت هستند مشکلاتی همچون نبود پله برقی و عدم وجود دسترسیهای مناسب دارند، گفت: در حال بازبینی برخی ایستگاهها هستیم و مطالعات آن انجام شده است. به گونهای که در ایستگاه 15 خرداد زیرگذری بین غرب و شرق خیابان 15 خرداد طراحی شده که به ایستگاه مترو متصل خواهد شد و باید بگویم ظرف سه تا پنج ماه آینده خروجی جدیدی در ایستگاه متروی 15 خرداد ایجاد میشود.
وی با بیان اینکه ما مشکلات مردم در مترو را میدانیم و در حال حل آنها با انجام مطالعات مختلف هستیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو، گفت: ما پیشنهادات خود را به شورای شهر در قالب لایحهای ارائه کردیم و باید ببینیم که در شورای شهر با توجه به سیاستهای موجود چه ارقامی تصویب میشود.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما درباره بلیت تک سفره این بود که بلیت از 800 تومان به 1000 تومان افزایش یابد، گفت: در لایحه جدید ذکر شده است که افزایش نرخ بلیت مترو صرف خرید واگن جدید میشود.
محسن پورسید آقایی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه امروز یکی از مشکلات مسافران با افتتاح در ضلع جنوب ایستگاه شادمان برطرف میشود، گفت: ایستگاه شادمان، ایستگاه تبادلی متروی خط چهار و 2 است که به دلیل اینکه تنها یک خروجی آن هم در قسمت شمالی داشت انتقادات مردمی زیادی در خصوص ترافیک انسانی در مبادی ورودی و خروجی این درب وجود داشت، به گونهای که برخی اعتراض میکردند که حدود 30 دقیقه زمان لازم است که از در شمالی ایستگاه شادمان که تنها در ورودی و خروجی این ایستگاه است، خارج شوند.
وی با بیان اینکه به دلیل حل این مشکل، افتتاح این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: با افتتاح درب ضلع جنوبی ایستگاه شادمان، دیگر لازم نیست افرادی که در ضلع جنوبی خیابان آزادی کار دارند از عرض خیابان آزادی عبور کنند.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه افتتاح این در به بهتر شدن مسیر و خلوت شدن ایستگاه کمک میکند، گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات اینچنینی در سایر ایستگاهها را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه در این ایستگاه همزمان با ایجاد در خروجی، هواسازهایی نیز برای ایستگاه و تونل خط چهار در نظر گرفته شده، گفت: برای انجام این پروژه 13 میلیارد تومان هزینه شده که البته هنوز کامل نیست و برای کامل شدن سرویس دهی حداقل 20 میلیارد تومان هزینه لازم است تا علاوه بر حل مشکلات فعلی زیرگذری نیز برای دسترسی بهتر مردم ایجاد کنیم.
پورسیدآقایی در پاسخ به این سوال که برخی ایستگاههایی که قدیمی ساخت هستند مشکلاتی همچون نبود پله برقی و عدم وجود دسترسیهای مناسب دارند، گفت: در حال بازبینی برخی ایستگاهها هستیم و مطالعات آن انجام شده است. به گونهای که در ایستگاه 15 خرداد زیرگذری بین غرب و شرق خیابان 15 خرداد طراحی شده که به ایستگاه مترو متصل خواهد شد و باید بگویم ظرف سه تا پنج ماه آینده خروجی جدیدی در ایستگاه متروی 15 خرداد ایجاد میشود.
وی با بیان اینکه ما مشکلات مردم در مترو را میدانیم و در حال حل آنها با انجام مطالعات مختلف هستیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو، گفت: ما پیشنهادات خود را به شورای شهر در قالب لایحهای ارائه کردیم و باید ببینیم که در شورای شهر با توجه به سیاستهای موجود چه ارقامی تصویب میشود.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما درباره بلیت تک سفره این بود که بلیت از 800 تومان به 1000 تومان افزایش یابد، گفت: در لایحه جدید ذکر شده است که افزایش نرخ بلیت مترو صرف خرید واگن جدید میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها