کد خبر:
۷۵۵۶۱ ۱۱:۲۱
۱۳۹۶/۱۱/۱۷
از سوی شهرداری؛
صدور 1400 پروانه فعالیت برای رانندگان خودروی باری دیزلی شیراز
پدال نیوز- رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری شیراز با اشاره به ساماندهی خودروهای باری گازوئیلی گفت: تعدادیک هزار و ۴۰۰ نفر پروانه فعالیت و اشتغال از این سازمان دریافت کرده اند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل
بارشهری، حدیقه جوانی اظهار کرد: تاکنون تعداد 5 هزار و 984 دستگاه از
ناوگان دیزلی در سامانه مربوطه ثبتنام و تعداد یک هزار و 400 نفر پروانه
فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز دریافت
کرده اند.
وی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص تخصیص سوخت ناوگان گازوئیلسوز براساس پیمایش، سامانه ثبتنام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل بار درون شهری با هدف یکپارچهسازی و مدیریت نظام حمل و نقل بار درون شهری و به صورت متمرکز در کشور راهاندازی شده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز تصریح کرد: با اجرای این طرح مقرر شده طبق ضوابط قانونی کلیه ناوگان گازوئیلسوز باری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهیمه سوخت براساس پیمایش به آنها اختصاص یابد.
جوانی بیان کرد: صاحبان خودروهای باری باید هرچه زودتر برای ساماندهی اختصاص سوخت گازوئیلی خودروهای خود به سایت یاد شده مراجعه و ثبتنام کنند چرا که براساس مصوبه هیات وزیران در صورت عدم ثبت نام و اخذپروانه فعالیت ناوگان، به تدریج سهمیه آنان کاهش ونهایتاٌ قطع خواهد شد.
لازم به ذکر است براساس برنامه ریزی صورت گرفته ناوگانی که تا 15 هرماه نسبت به اخذ پروانه فعالیت واشتغال از شهرداریها اقدام کنند شامل سهمیه سوخت استاندارد قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: طبق ماده 15 دستورالعمل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری ، دارندگان ناوگان تنها باید از یکی از شهرداریهای کشور برای ناوگان خود پروانه فعالیت دریافت کنند و این پروانه در کل کشور دارای اعتبار بوده و نیازی به دریافت پروانه مجدد از سایر شهرداری ها نیست.
وی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص تخصیص سوخت ناوگان گازوئیلسوز براساس پیمایش، سامانه ثبتنام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل بار درون شهری با هدف یکپارچهسازی و مدیریت نظام حمل و نقل بار درون شهری و به صورت متمرکز در کشور راهاندازی شده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز تصریح کرد: با اجرای این طرح مقرر شده طبق ضوابط قانونی کلیه ناوگان گازوئیلسوز باری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهیمه سوخت براساس پیمایش به آنها اختصاص یابد.
جوانی بیان کرد: صاحبان خودروهای باری باید هرچه زودتر برای ساماندهی اختصاص سوخت گازوئیلی خودروهای خود به سایت یاد شده مراجعه و ثبتنام کنند چرا که براساس مصوبه هیات وزیران در صورت عدم ثبت نام و اخذپروانه فعالیت ناوگان، به تدریج سهمیه آنان کاهش ونهایتاٌ قطع خواهد شد.
لازم به ذکر است براساس برنامه ریزی صورت گرفته ناوگانی که تا 15 هرماه نسبت به اخذ پروانه فعالیت واشتغال از شهرداریها اقدام کنند شامل سهمیه سوخت استاندارد قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: طبق ماده 15 دستورالعمل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری ، دارندگان ناوگان تنها باید از یکی از شهرداریهای کشور برای ناوگان خود پروانه فعالیت دریافت کنند و این پروانه در کل کشور دارای اعتبار بوده و نیازی به دریافت پروانه مجدد از سایر شهرداری ها نیست.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها