مفقود شدن برخی تراکنشهای جایگاههای سوخت
پدال نیوز- رئیس جایگاهداران سوخت گفت: به دلیل مشکلاتی که با بانکها داریم از این پس جایگاهها فقط در قبال دریافت پول نقد بنزین تحویل میدهند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از میزان ، واریز با تاخیر پول از طریق کارتهای اعتباری و دستگاههای پوز به حساب جایگاهداران سوخت موجب ایجاد مشکلات برای مردم و جایگاهداران شده است.
بر اساس این گزارش جایگاهداران با قطع کردن دستگاههای کارت خوان جایگاههای سوخت فقط وجه بنزین را نقدا دریافت میکنند و به هیچ عنوان کارت بانکی نمیپذیرند.
در همین باره رئیس جایگاهداران سوخت اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که با بانکها داریم ناچار به اتخاذ این تصمیم شدیم و از این پس جایگاهها فقط در قبال دریافت پول نقد بنزین تحویل میدهند.
بیژن حاج محمدرضا افزود: طی توافقات صورت گرفته قرار بود بانکها پول را طی همان شب به حسابها واریز کنند اما، اکنون این مدت زمان به 10 تا 12 روز رسیده است.
رئیس جایگاهداران سوخت با بیان اینکه در این بین برخی مواقع مبالغی گم میشود، گفت: بانکها از این موضوع سوءاستفاده می کنند.
وی تاکید کرد: این اتفاق در حالی رخ می دهد که جایگاهداران باید هزینه خرید بنزین را به صورت نقد به شرکت ملی نفت پرداخت کنند.
حاج محمدرضا خاطرنشان کرد: رایزنی با بانک مرکزی فایده ندارد و در حال حاضر میلیاردها تومان از بانکها طلبکار هستیم.
رئیس جایگاهداران سوخت تصریح کرد: 3800 تا 4 هزار میلیارد تومان از سیستم بانکی طلبکار هستیم.
بر اساس این گزارش جایگاهداران با قطع کردن دستگاههای کارت خوان جایگاههای سوخت فقط وجه بنزین را نقدا دریافت میکنند و به هیچ عنوان کارت بانکی نمیپذیرند.
در همین باره رئیس جایگاهداران سوخت اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که با بانکها داریم ناچار به اتخاذ این تصمیم شدیم و از این پس جایگاهها فقط در قبال دریافت پول نقد بنزین تحویل میدهند.
بیژن حاج محمدرضا افزود: طی توافقات صورت گرفته قرار بود بانکها پول را طی همان شب به حسابها واریز کنند اما، اکنون این مدت زمان به 10 تا 12 روز رسیده است.
رئیس جایگاهداران سوخت با بیان اینکه در این بین برخی مواقع مبالغی گم میشود، گفت: بانکها از این موضوع سوءاستفاده می کنند.
وی تاکید کرد: این اتفاق در حالی رخ می دهد که جایگاهداران باید هزینه خرید بنزین را به صورت نقد به شرکت ملی نفت پرداخت کنند.
حاج محمدرضا خاطرنشان کرد: رایزنی با بانک مرکزی فایده ندارد و در حال حاضر میلیاردها تومان از بانکها طلبکار هستیم.
رئیس جایگاهداران سوخت تصریح کرد: 3800 تا 4 هزار میلیارد تومان از سیستم بانکی طلبکار هستیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها