کد خبر:
۷۴۷۹۲ ۱۳:۲۸
۱۳۹۶/۱۱/۰۸
معابر اصلی و بزرگراهی منطقه 22 باز است
پدال نیوز- در پی بارش سنگین برف از دیشب در شهر تهران، ستاد برف روبی منطقه ۲۲ از دقایق ابتدایی بارش نزولات آسمانی، در حال ارائه خدمات و بازگشایی معابر اصلی و بزرگراهی این منطقه هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر نوذرپور شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در پی بارش برف شدید، کلیه عوامل و نیروهای خدمات شهری با بکارگیری امکانات مکانیزه عملیات برف روبی و پاکسازی معابر را آغاز کردند.در ابتدا معابر اصلی و بزرگراهی و بعد از آن خیابان های فرعی پاکسازی شد.در حال حاضر نیز عبور و مرور وسایل نقلیه به سهولت انجام می شود و گیر ترافیکی خاصی در منطقه وجود ندارد.
وی افزود: پیش از این نیز در راستای اجرای طرح آماده باش نیروهای خدمات شهری مناطق در فصل سرما از تمام مسیل های سطح منطقه به صورت مستمر بازدید نموده تا در صورت لزوم به منظور جلوگیری از بروز معضلات مختلف برای شهروندان تمهیدات لازم صورت گیرد.
نوذرپور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی کلیه همکاران در معاونت امور شهری به منظور بازگشایی معابر سطح منطقه، خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته محل هایی در سطح محدوده و نواحی چهارگانه منطقه جهت استقرار خودروها و تجهیزات و ملزومات برف روبی در نظر گرفته شده است و از شب گذشته عوامل خدمات شهری منطقه به حالت آماده بوده و با آغاز بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح معابر منطقه آغاز شد.
گفتنی است، دکتر نوذرپور شهردار منطقه 22 و دهداری پور معاون امور شهری و محیط زیست منطقه از آغازین دقایق شروع بارش برف با حضور در معابر اصلی و همچنین سایتهای برف روبی نواحی چهارگانه منطقه در جریان روند فعالیت ها و نحوه خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفتند. همچنین اکیپ فوریتی 137 شهرداری منطقه 22 در میدان موج به منظور رفع مشکلات احتمالی شهروندان مستقر شد.
وی افزود: پیش از این نیز در راستای اجرای طرح آماده باش نیروهای خدمات شهری مناطق در فصل سرما از تمام مسیل های سطح منطقه به صورت مستمر بازدید نموده تا در صورت لزوم به منظور جلوگیری از بروز معضلات مختلف برای شهروندان تمهیدات لازم صورت گیرد.
نوذرپور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی کلیه همکاران در معاونت امور شهری به منظور بازگشایی معابر سطح منطقه، خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته محل هایی در سطح محدوده و نواحی چهارگانه منطقه جهت استقرار خودروها و تجهیزات و ملزومات برف روبی در نظر گرفته شده است و از شب گذشته عوامل خدمات شهری منطقه به حالت آماده بوده و با آغاز بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح معابر منطقه آغاز شد.
گفتنی است، دکتر نوذرپور شهردار منطقه 22 و دهداری پور معاون امور شهری و محیط زیست منطقه از آغازین دقایق شروع بارش برف با حضور در معابر اصلی و همچنین سایتهای برف روبی نواحی چهارگانه منطقه در جریان روند فعالیت ها و نحوه خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفتند. همچنین اکیپ فوریتی 137 شهرداری منطقه 22 در میدان موج به منظور رفع مشکلات احتمالی شهروندان مستقر شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها