آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۷۳۷۵۶
۱۳:۰۶
۱۳۹۶/۱۰/۲۵

افزایش سرمایه‌گذاری‌ فورد برای تولید خودروهای برقی

پدال نیوز- شرکت خودروسازی فورد به منظور افزایش تولید خودروهای پاک برقی قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ به میزان ۱۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به ایسنا ، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
 
افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
 
هم اکنون شرکت فورد بعنوان یکی از پیشگامان خوروسازی در ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته و اعلام کرده است که در راستای تلاش تمامی خودروسازان جهانی برای طراحی و تولید انبوه خودروهای برقی و هیبریدی که خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست به شمار می روند، قصد دارد تا سال 2022 میلادی تعداد 40 خودروی هیبریدی و تمام برقی و الکتریکی را معرفی و به بازار عرضه کند.
 
بیل فورد – رئیس شرکت خودروسازی فورد – در جریان نمایشگاه جهانی خودروی دیترویت اعلام کرده است که فورد می خواهد در عرصه خودروهای برقی و هیبریدی رهبری خوروسازان جهانی را در دست بگیرد و به همین منظور هم قصد دارد تا سال 2022 میلادی یعنی 4 سال آینده، 11 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.
 
مدیر اجرایی فورد همچنین عنوان کرد که مبلغ سرمایه گذاری اعلام شده توسط این خودروساز آمریکایی (11 میلیارد دلار) بسیار بیشتر از مبلغی است که پیشتر گفته شده بود که حدود 4.5 میلیارد دلار بود و این بدان معناست که این شرکت از اهمیت روزافزون و استقبال بی نظیر مردم، شهروندان و دولت های مختلف در سراسر جهان آگاه است.
 
جیم هاکت – مدیر ارشد اجرایی فورد – در ماه اکتبر گذشته خطاب به سرمایه گذاران این شرکت گفته بود که نیازمند 14 میلیارد دلار سرمایه برای تولید خودروهای سواری و وانت پیکاپ های هیبریدی و الکتریکی بیشتری است.
 
طبق سخنان وی، از این 40 خودروی اعلام شده توسط فورد، 16 دستگاه تمام برقی و بقیه آن خودروهای هیبریدی خواهد بود.
 
وی در ادامه اظهار کرد:" اگر ما می خواهیم در صنعت نوپای خودروهای برقی و الکتریکی و در سراسر جهان موفق ظاهر شویم، باید از مدل های کنونی خودروهای موفق خود، نسخه های برقی و الکتریکی طراحی و تولید کنیم".
 
دولتهای بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتا تا دهه 2040 میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو