کد خبر:
۷۳۶۹۴ ۱۵:۵۳
۱۳۹۶/۱۰/۲۴
تهران نیازمند 9000 اتوبوس است
پدال نیوز- فرماندار تهران بر لزوم اختصاص بخشی از درآمد حاصل از فروش مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران تاکید کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی در حاشیه کارگروه محیط زیست شهرستان تهران و در جمع خبرنگاران گفت: امروز چهارمین جلسه کارگروه محیط زیست شهرستان تهران طی چهار هفته به صورت پیاپی برگزار شد که در آن مصوباتی در حوزههای مختلف به دستگاههای ذیربط ابلاغ شده است. بحثهای کارشناسی دقیقی در این جلسات مطرح میشود تا بتوان اقدامات موثری در جهت کاهش آلودگی هوای شهر تهران داشته باشیم.
وی افزود: در جلسه امروز سهم خودروهای سنگین در آلودگی هوای شهر تهران و نوسازی این ناوگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مخازن اتوبوسها که تاریخ تعویض فیلترهای آنها گذشته است مورد بررسی قرار گرفت و در مورد هزینهها و منابعی که برای تامین این هزینهها لازم است توسط نمایندگان دستگاههای مختلف بحث و بررسی انجام شد.
تهران نیازمند 9000 اتوبوس است
فرهادی تاکید کرد: در جهت تامین اعتبارات لازم برای این اقدامات باید تلاش کنیم بخشی از اعتبارات حاصل از فروش مجوز ورود به طرح ترافیک به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اختصاص پیدا کند. در حال حاضر از 6000 اتوبوس شهر تهران 50 درصدشان سن بالایی دارند و فرسوده محسوب میشوند و این در شرایطی است که تهران با کمبود 3000 اتوبوس مواجه است.
فرماندار تهران با اشاره به اینکه شهر تهران نیازمند 9000 اتوبوس است، افزود: در حال حاضر 6000 اتوبوس در شهر تهران فعالیت میکنند که نیمی از آنها فرسوده هستند. امیدواریم با پیگیریهای شورا و شهرداری تهران از محل اعتبارات حاصل از فروش مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک و همچنین یارانهای که توسط وزارت کشور پرداخت شود بتوان ناوگان اتوبوسرانی تهران را نوسازی کرد.
وی افزود: در جلسه امروز سهم خودروهای سنگین در آلودگی هوای شهر تهران و نوسازی این ناوگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مخازن اتوبوسها که تاریخ تعویض فیلترهای آنها گذشته است مورد بررسی قرار گرفت و در مورد هزینهها و منابعی که برای تامین این هزینهها لازم است توسط نمایندگان دستگاههای مختلف بحث و بررسی انجام شد.
تهران نیازمند 9000 اتوبوس است
فرهادی تاکید کرد: در جهت تامین اعتبارات لازم برای این اقدامات باید تلاش کنیم بخشی از اعتبارات حاصل از فروش مجوز ورود به طرح ترافیک به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اختصاص پیدا کند. در حال حاضر از 6000 اتوبوس شهر تهران 50 درصدشان سن بالایی دارند و فرسوده محسوب میشوند و این در شرایطی است که تهران با کمبود 3000 اتوبوس مواجه است.
فرماندار تهران با اشاره به اینکه شهر تهران نیازمند 9000 اتوبوس است، افزود: در حال حاضر 6000 اتوبوس در شهر تهران فعالیت میکنند که نیمی از آنها فرسوده هستند. امیدواریم با پیگیریهای شورا و شهرداری تهران از محل اعتبارات حاصل از فروش مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک و همچنین یارانهای که توسط وزارت کشور پرداخت شود بتوان ناوگان اتوبوسرانی تهران را نوسازی کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش