کد خبر:
۷۳۶۹۲ ۱۵:۵۱
۱۳۹۶/۱۰/۲۴
رییس پلیس راهور پایتخت خبر داد
تشریح اقدامات پلیس برای مقابله با خودروهای سنگین فرسوده
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از جریمه ۲۵۰۰ خودرو سنگین طی مدت ۲۲ روز ابتدایی دی ماه و توقف ۲۷۶ کامیون به دلیل فرسودگی در همین مدت خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، سردار مهماندار در چهارمین جلسه کارگروه محیط زیست شهرستان تهران در تشریح اقدامات پلیس برای مقابله با خودروهای سنگین فرسوده، گفت: آن چیزی که دولت به عنوان اختیار به پلیس راهنمایی و رانندگی داده است جریمه 45 هزار تومانی روزانه خودروهای سنگین فرسوده است که ظرف چند ماهه اخیر و پس از ابلاغ در شهر تهران انجام شده است.
وی افزود: برای اعمال قانون خودروهای سنگین نیازمند تجهیزاتی همچون نصب دوربین و استقرار سامانه برای جریمه این خودروها داریم. در حال حاضر در محدوده زوج و فرد شهر تهران دوربینهای پلاک خوان وجود دارند و این جریمهها اعمال میشود. از ابتدای دی ماه سال جاری برخورد جدیتری با خودروهای سنگین فرسوده داشتیم اما همچنان برای اعمال قانون در کل سطح شهر نیازمند استقرار سامانه دقیقی برای کنترل هستیم.
مهماندار در تشریح کنترل خودروهای سنگین فرسوده گفت: ظرف 22 روز گذشته و از ابتدای دی ماه 2500 دستگاه خودروی سنگین جریمه شدند و همچنین از معاون دادستان نیز دستوری گرفتیم که برای حفظ سلامت مردم خودروهای سنگین فرسوده را متوقف کنیم. بر همین اساس در همین 22 روز گذشته 276 کامیون به دلیل فرسودگی متوقف شدند و به پارکینگ منتقل شدند اما برای اجرای این موضوع نیز با کمبود پارکینگ مواجه هستیم. پارکینگهای فعلی نیز به دلیل اینکه حضور کامیونها در آنها صرفه اقتصادی ندارد و جای چندین سواری را میگیرند از پذیرش کامیونها ممانعت میکنند. لذا باید شهرداری تهران در جهت تامین پارکینگهای لازم اقدام موثری را انجام دهد.
وی افزود: برای اعمال قانون خودروهای سنگین نیازمند تجهیزاتی همچون نصب دوربین و استقرار سامانه برای جریمه این خودروها داریم. در حال حاضر در محدوده زوج و فرد شهر تهران دوربینهای پلاک خوان وجود دارند و این جریمهها اعمال میشود. از ابتدای دی ماه سال جاری برخورد جدیتری با خودروهای سنگین فرسوده داشتیم اما همچنان برای اعمال قانون در کل سطح شهر نیازمند استقرار سامانه دقیقی برای کنترل هستیم.
مهماندار در تشریح کنترل خودروهای سنگین فرسوده گفت: ظرف 22 روز گذشته و از ابتدای دی ماه 2500 دستگاه خودروی سنگین جریمه شدند و همچنین از معاون دادستان نیز دستوری گرفتیم که برای حفظ سلامت مردم خودروهای سنگین فرسوده را متوقف کنیم. بر همین اساس در همین 22 روز گذشته 276 کامیون به دلیل فرسودگی متوقف شدند و به پارکینگ منتقل شدند اما برای اجرای این موضوع نیز با کمبود پارکینگ مواجه هستیم. پارکینگهای فعلی نیز به دلیل اینکه حضور کامیونها در آنها صرفه اقتصادی ندارد و جای چندین سواری را میگیرند از پذیرش کامیونها ممانعت میکنند. لذا باید شهرداری تهران در جهت تامین پارکینگهای لازم اقدام موثری را انجام دهد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش