رییس اتحادیه جایگاهداران سوخت مطرح کرد
احتمال دو نرخی شدن بنزین
پدال نیوز- رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه استفاده از کارت سوخت برای ۱۱ سال پیش و کاری منسوخ است، گفت: ممکن است استفاده از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد. البته اگر بنزین ۱۲۰۰ تومان شود دو نرخی نخواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، بیژن حاج محمدرضا با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر استفاده دوباره از کارت سوخت، اظهار کرد: اتحادیه قبل از این که مجلس شورای اسلامی استفاده دوباره استفاده از کارت سوخت را تصویب کند، مخالفت خود را اعلام کرد، زیرا هنگامی که گفته میشود بنزین لیتری 1000 تومان است، استفاده از کارت سوخت بی معنی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم از کارت جایگاهدار استفاده میکنند، ادامه داد: استفاده دوباره از کارت سوخت یک کار اضافه است. این سیستم برای سال 1386 است و تقریبا 11 سال از زمان اجرای آن گذشته و یک کار منسوخ است.
رییس اتحادیه جایگاهداران سوخت در پاسخ به این سوال که آیا استفاده دوباره از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین است یا خیر؟ اظهار کرد: احتمالا مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد، زیرا رییس جمهور در سخنان خود اعلام کرده است که در مورد بنزین برای اقشار آسیب پذیر فکری خواهیم کرد.
حاج محمدرضا با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با بنزین لیتری 1500 تومانی مخالفت کرده است، افزود: به نظر من اگر بنزین لیتری 1200 تومان شود، دو نرخی نخواهد شد.
وی ادامه داد: برخی میگویند که قیمت بنزین باید برابر قیمت فوب خلیج فارس شود. ترکیه را مثال می زنم که بنزین در آن کشور 18 هزار تومان است، اما نمیگویند که درآمد مردم ترکیه بر اساس لیر و درآمد ایران بر اساس ریال است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم از کارت جایگاهدار استفاده میکنند، ادامه داد: استفاده دوباره از کارت سوخت یک کار اضافه است. این سیستم برای سال 1386 است و تقریبا 11 سال از زمان اجرای آن گذشته و یک کار منسوخ است.
رییس اتحادیه جایگاهداران سوخت در پاسخ به این سوال که آیا استفاده دوباره از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین است یا خیر؟ اظهار کرد: احتمالا مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد، زیرا رییس جمهور در سخنان خود اعلام کرده است که در مورد بنزین برای اقشار آسیب پذیر فکری خواهیم کرد.
حاج محمدرضا با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با بنزین لیتری 1500 تومانی مخالفت کرده است، افزود: به نظر من اگر بنزین لیتری 1200 تومان شود، دو نرخی نخواهد شد.
وی ادامه داد: برخی میگویند که قیمت بنزین باید برابر قیمت فوب خلیج فارس شود. ترکیه را مثال می زنم که بنزین در آن کشور 18 هزار تومان است، اما نمیگویند که درآمد مردم ترکیه بر اساس لیر و درآمد ایران بر اساس ریال است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش