کارت سوخت ها بر می گردند؟!
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: به نظرم پیشنهاد افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ بنزین احتمال بیشتری برای اجرا دارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، هدایتاله خادمی در گفتوگو با جامجم آنلاین اظهار داشت: در حال حاضر تصمیم قطعی درباره افزایش نرخ بنزین اتخاذ نشده است، در لایحه دولت افزایش 50 یا 60 درصدی قیمت مطرح شده بود و در همان زمان مجلس اعلام کرد که این لایحه و افزایش قیمت باعث شوک اقتصادی و اجتماعی شدید در جامعه میشود .
وی افزایش قیمت بنزین را همراه با افزایش نرخ کالا و خدمات در بخشهای مختلف دانست و ادامه داد: در این شرایط مردم قدرت و توان پرداخت را ندارند و این اتفاق باعث رکود، ریزش اشتغال و نیز تعطیلی برخی کارخانهها و شرکتهای خدماتی میشود بنابراین این کار مورد تایید ما نیست.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس ادامه داد: در کمیسیون انرژی تبصره 18 که در خصوص افزایش حاملهای انرژی بود را موقت حذف کردیم.
خادمی بیان کرد: : پیشنهادی برای دو نرخی شدن بنزین نیز داشتیم که به طور مثال ماهیانه برای ماشینها 80 لیتر و موتورسیکلتها نیز 20 لیتر بنزین با نرخ 1000 تومان در نظر گرفته شود و استفاده مازاد بر آن را دولت تعیین نرخ کند تا افزایش نرخ بنزین و شوک اقتصادی را نداشته باشیم و با مصرف بالاتر از سهمیه تعیین شده دولت نیز بتواند کسب درآمد کند.
وی در ادامه با اشاره به پیشنهادهای مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس برای افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: در ابتدا سعی بر این است که افزایش قیمت را نداشته باشیم، پیشنهاد بعدی افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ بنزین است و در آخر به سمت دو نرخی شدن برود.
نایب رئیس کمیسیون انرژی داشت: به نظرم پیشنهاد افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ بنزین احتمال بیشتری برای اجرا دارد.
وی افزایش قیمت بنزین را همراه با افزایش نرخ کالا و خدمات در بخشهای مختلف دانست و ادامه داد: در این شرایط مردم قدرت و توان پرداخت را ندارند و این اتفاق باعث رکود، ریزش اشتغال و نیز تعطیلی برخی کارخانهها و شرکتهای خدماتی میشود بنابراین این کار مورد تایید ما نیست.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس ادامه داد: در کمیسیون انرژی تبصره 18 که در خصوص افزایش حاملهای انرژی بود را موقت حذف کردیم.
خادمی بیان کرد: : پیشنهادی برای دو نرخی شدن بنزین نیز داشتیم که به طور مثال ماهیانه برای ماشینها 80 لیتر و موتورسیکلتها نیز 20 لیتر بنزین با نرخ 1000 تومان در نظر گرفته شود و استفاده مازاد بر آن را دولت تعیین نرخ کند تا افزایش نرخ بنزین و شوک اقتصادی را نداشته باشیم و با مصرف بالاتر از سهمیه تعیین شده دولت نیز بتواند کسب درآمد کند.
وی در ادامه با اشاره به پیشنهادهای مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس برای افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: در ابتدا سعی بر این است که افزایش قیمت را نداشته باشیم، پیشنهاد بعدی افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ بنزین است و در آخر به سمت دو نرخی شدن برود.
نایب رئیس کمیسیون انرژی داشت: به نظرم پیشنهاد افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ بنزین احتمال بیشتری برای اجرا دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها