کد خبر:
۷۲۳۷۶ ۱۱:۱۱
۱۳۹۶/۱۰/۰۹
سرویس کارمندان دوباره راهاندازی شود
پدال نیوز- فرمانده انتظامی پایتخت از دستگاههای دولتی، سازمانها و ادارات خواست تا مجدداً سرویس کارکنان خود را راهاندازی کنند چراکه حذف سرویسها کار درستی نبود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ، سردار حسین رحیمی با اشاره به جدیت پلیس برای ممانعت از تردد خودروهای آلاینده در سطح شهر تهران اظهار کرد: موضوع برخورد با خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد گواهینامه معاینه فنی از یک هفته گذشته به تمام همکاران ما که در این بخش مسئولیت دارند ابلاغ شده است و حتی برای کنترل آلودگی هوا و بهبود شرایط، تردد کامیونها در همه نقاط شهر و در تمام ساعات شبانه روز ممنوع اعلام شد.
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که پلیس به طور قاطع با هرگونه خودروی دودزا و آلاینده و حتی خودروهای سازمانی و اداری آلاینده نیز برخورد خواهد کرد و در این موضوع به هیچ وجه استثنائی وجود ندارد.
وی با اشاره به نقش تمام دستگاهها و ادارات در کاهش آلودگی هوا به موضوع اصلاح برخی دستورالعملها پرداخت و افزود: من از دستگاههای دولتی و سازمانها و ادارات میخواهم که واقعاً اقدامات آنی که میتواند به بهبود شرایط و کاهش آلودگی هوا منجر شود انجام دهند.
رحیمی گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید، راهاندازی مجدد سرویس ادارات و سازمانها است که قطعاً به بهبود وضعیت هم از نظر ترافیکی و هم از لحاظ آلودگی هوا منجر خواهد شد چراکه با حذف سرویس ادارات، شاهد بودیم که با حذف یک سرویس، 20 خودرو سواری کارکنان و کارمندان این سازمانها جایگزین سرویسها شدند و این مساله باعث تشدید آلودگی هوا و افزایش ترافیک خودروها در معابر حاشیهای این سازمانها شد.
فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه حذف سرویس ادارات به هیچ وجه کار درستی نبود از تمام دستگاهها و ادارات دولتی خواست تا در استفاده از خودروهای هیبریدی و پاک پیش قدم باشند.
به گفته رحیمی، پلیس با هر خودرو آلاینده بر اساس قانون برخورد خواهد کرد و حتی اگر خودروی سازمانی نیروی انتظامی نیز آلاینده باشد، وفق مقررات برخورد خواهد شد.
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که پلیس به طور قاطع با هرگونه خودروی دودزا و آلاینده و حتی خودروهای سازمانی و اداری آلاینده نیز برخورد خواهد کرد و در این موضوع به هیچ وجه استثنائی وجود ندارد.
وی با اشاره به نقش تمام دستگاهها و ادارات در کاهش آلودگی هوا به موضوع اصلاح برخی دستورالعملها پرداخت و افزود: من از دستگاههای دولتی و سازمانها و ادارات میخواهم که واقعاً اقدامات آنی که میتواند به بهبود شرایط و کاهش آلودگی هوا منجر شود انجام دهند.
رحیمی گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید، راهاندازی مجدد سرویس ادارات و سازمانها است که قطعاً به بهبود وضعیت هم از نظر ترافیکی و هم از لحاظ آلودگی هوا منجر خواهد شد چراکه با حذف سرویس ادارات، شاهد بودیم که با حذف یک سرویس، 20 خودرو سواری کارکنان و کارمندان این سازمانها جایگزین سرویسها شدند و این مساله باعث تشدید آلودگی هوا و افزایش ترافیک خودروها در معابر حاشیهای این سازمانها شد.
فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه حذف سرویس ادارات به هیچ وجه کار درستی نبود از تمام دستگاهها و ادارات دولتی خواست تا در استفاده از خودروهای هیبریدی و پاک پیش قدم باشند.
به گفته رحیمی، پلیس با هر خودرو آلاینده بر اساس قانون برخورد خواهد کرد و حتی اگر خودروی سازمانی نیروی انتظامی نیز آلاینده باشد، وفق مقررات برخورد خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها