هشدار شهردار تهران به حضور مردم در پمپ بنزین ها پس از زلزله
پدال نیوز: شهردار تهران گفت: حضور مردم در پمپ بنزین ها بسیار خطرناک است چرا که با وجود ماشینهای بزرگ حمل بنزین بین ماشینهای شهروندان و یک جرقه حادثه بسیار بزرگی اتفاق میافتد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد علی نجفی شهردار تهران در حاشیه جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران صبح امروز با بیان اینکه افسران کشیک همه دستگاهها و نهادها پس از وقوع زلزله کاملا آمادگی داشتند، گفت: به محض وقوع زلزله دستگاهها بدون آنکه چیزی به آنها ابلاغ شود، اقدامات خود را انجام دادند.
نجفی گفت: شهروندان پس از زلزله شب گذشته آرامش بیشتری نسبت به هفته گذشته نشان دادند.
شهردار تهران در توضیح مختصات زلزله شب گذشته افزود: این زلزله در انتهای گسل اشتهارد رخ داد. در این گسل هنوز تنش لزرهای به چشم میخورد و مردمی که در محدوده این گسل به خصوص ملارد سکونت دارند ، باید آمادگی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در گسل شمال تهران هیچ تنش و لرزه غیرعادی ثبت نشده است، تصریح کرد: ما باید آمادگی خود را حفظ کنیم و دستگاههای عضو ستاد بحران نیز در آمادگی کامل هستند.
نجفی با اشاره به تهیه نقشه "تخلیه امن اضطراری" تاکید کرد: برای هر محله تهران نقشهای را تهیه کردیم که در سایت شهرداری تهران موجود است.
وی بیان کرد:در این نقشه قید شده است که در صورت وقوع زلزله، شهروندان در خود محله برای اسکان موقت به کجا مراجعه کنند.
شهردار تهران ادامه داد: در زمان وقوع زلزله از محله خود خارج نشوند چراکه این ترددها موجب میشود عملیات کمک رسانی با مشکل انجام شود. خواهش دوم من مربوط به مراجعه به پمپ بنزینها است. بسیار عجیب است که زلزله اتفاق بیفتد و مردم در پمپ بنزینها باشند. این کار بسیار خطرناکی است که هفته پیش از سر گذرانیدم.
نجفی در پایان خاطرنشان کرد: هفته گذشته ماشینهای بزرگ حمل بنزین بین ماشینهای شهروندان گرفتار شده بودند و این در حالی است که در این شرایط در صورت بروز یک جرقه کوچک حادثه بسیار بزرگی اتفاق میافتد.
نجفی گفت: شهروندان پس از زلزله شب گذشته آرامش بیشتری نسبت به هفته گذشته نشان دادند.
شهردار تهران در توضیح مختصات زلزله شب گذشته افزود: این زلزله در انتهای گسل اشتهارد رخ داد. در این گسل هنوز تنش لزرهای به چشم میخورد و مردمی که در محدوده این گسل به خصوص ملارد سکونت دارند ، باید آمادگی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در گسل شمال تهران هیچ تنش و لرزه غیرعادی ثبت نشده است، تصریح کرد: ما باید آمادگی خود را حفظ کنیم و دستگاههای عضو ستاد بحران نیز در آمادگی کامل هستند.
نجفی با اشاره به تهیه نقشه "تخلیه امن اضطراری" تاکید کرد: برای هر محله تهران نقشهای را تهیه کردیم که در سایت شهرداری تهران موجود است.
وی بیان کرد:در این نقشه قید شده است که در صورت وقوع زلزله، شهروندان در خود محله برای اسکان موقت به کجا مراجعه کنند.
شهردار تهران ادامه داد: در زمان وقوع زلزله از محله خود خارج نشوند چراکه این ترددها موجب میشود عملیات کمک رسانی با مشکل انجام شود. خواهش دوم من مربوط به مراجعه به پمپ بنزینها است. بسیار عجیب است که زلزله اتفاق بیفتد و مردم در پمپ بنزینها باشند. این کار بسیار خطرناکی است که هفته پیش از سر گذرانیدم.
نجفی در پایان خاطرنشان کرد: هفته گذشته ماشینهای بزرگ حمل بنزین بین ماشینهای شهروندان گرفتار شده بودند و این در حالی است که در این شرایط در صورت بروز یک جرقه کوچک حادثه بسیار بزرگی اتفاق میافتد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها