حخذف تبصره بنزین 1500 تومانی از بودجه 97
پدال نیوز: با تصویب کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آن بخش از تبصره ۱۸ بودجه ۹۷ که بر افزایش قیمت حاملهای انرژی در سال آینده تأکید داشت، حذف شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ، در بند الف تبصره 18 لایحه بودجه 97 کل کشور تأکید شده که با افزایش قیمت حاملهای انرژی در سال آینده 17 هزار و 400 میلیارد تومان درآمد ایجاد و صرف اشتغال شود.
بر اساس برنامه دولت قرار است، طبق این تبصره بنزین 1500 تومان و گازوئیل 400 تومان شود.
این در حالی است که در جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با این موضوع مخالفت شد و اعضای این کمیسیون با هرگونه افزایش قیمت حاملهای انرژی و سوخت در تبصره 18 لایحه بودجه سال 97 مخالفت کردند.
فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کمیسیون انرژی بحث و بررسی مختلفی در این خصوص داشت، تصریح کرد: نظرات دستگاههای مرتبط و اجرایی درباره تبصره 18 اخذ شد و در نهایت اعضای کمیسیون انرژی به افزایش قیمت حاملهای انرژی رأی منفی دادند و تبصره 18 لایحه بودجه سال 97 حذف شد.
شرفی عضو دیگر کمیسیون انرژی مجلس درباره دلایل مخالفت نمایندگان با این تبصره، تصریح کرد: هدف از افزایش قیمت حاملهای انرژی این بود که درآمدهای حاصل از افزایش قیمت در بخش تولید هزینه شود اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت حاملهای انرژی بر سایر مؤلفههای اقتصادی اثر میگذارد، تصریح کرد: همچنین نمایندگان معتقد بودند که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مردم را تحت فشار قرار میدهد.
شرفی تصریح کرد: نمایندگان همچنین معتقد بودند که شرایط اقتصادی بهگونهای نیست که هزینههای دولت را از جیب مردم تأمین کنیم.
بر اساس برنامه دولت قرار است، طبق این تبصره بنزین 1500 تومان و گازوئیل 400 تومان شود.
این در حالی است که در جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با این موضوع مخالفت شد و اعضای این کمیسیون با هرگونه افزایش قیمت حاملهای انرژی و سوخت در تبصره 18 لایحه بودجه سال 97 مخالفت کردند.
فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کمیسیون انرژی بحث و بررسی مختلفی در این خصوص داشت، تصریح کرد: نظرات دستگاههای مرتبط و اجرایی درباره تبصره 18 اخذ شد و در نهایت اعضای کمیسیون انرژی به افزایش قیمت حاملهای انرژی رأی منفی دادند و تبصره 18 لایحه بودجه سال 97 حذف شد.
شرفی عضو دیگر کمیسیون انرژی مجلس درباره دلایل مخالفت نمایندگان با این تبصره، تصریح کرد: هدف از افزایش قیمت حاملهای انرژی این بود که درآمدهای حاصل از افزایش قیمت در بخش تولید هزینه شود اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت حاملهای انرژی بر سایر مؤلفههای اقتصادی اثر میگذارد، تصریح کرد: همچنین نمایندگان معتقد بودند که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مردم را تحت فشار قرار میدهد.
شرفی تصریح کرد: نمایندگان همچنین معتقد بودند که شرایط اقتصادی بهگونهای نیست که هزینههای دولت را از جیب مردم تأمین کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها