قاضیپور:
دولت خودروسازان را به حال خود رها کرده است
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت خودروسازان را به حال خود رها کرده و آنها نیز در جهت مخالف خواستههای قانونی مردم عمل کردهاند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، نادر قاضیپور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای تولیدی داخل گفت: دولت خودروسازان را به حال خود رها کرده است و آنها هم به جای تمکین در برابر خواستههای قانونی و به حق مردم برخلاف آن عمل کردند تا کار به جایی رسید که کمپین حمایت از نخریدن خودروی صفر را به همراه داشته است.
وی افزود: وزارت صنعت باید طرح جامع خودروسازی را استارت میزد که این کار را نکرد و بر قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی داخل نظارت نداشت.
عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان طرح ممنوعیت واردات خودروهای چینی که با کیفیت نازل و قیمت بالا وارد میشوند را در جهت حمایت از تولید داخلی تهیه و تدوین کردهاند تا آنچه که به سر صنعت نساجی کشور آمد به سر صنعت خودروسازی و کارگران شاغل در این عرصه نیاید اما این به معنی آن نیست که کار بیکیفیت در داخل انجام و گرانفروشی شود.
قاضیپور در بخش دیگری از مصاحبه خود خاطرنشان کرد: دولت طبق تبصره 13 برای از رده خارج کردن ماشینها مبلغ بسیار کلانی به خودروسازان بدهکار است.
وی افزود: حرف ما خطاب به خودروسازان این است که بانکداری و زمینداری نکنند و نقدینگی خود را افزایش دهند و قطعات مورد نیاز خود را از قطعهساز ایرانی تهیه کنند. این خواست فراکسیون کارگری مجلس در جهت حمایت از مصرفکنندگان و نیروی کار و تولید ملی است.
وی افزود: وزارت صنعت باید طرح جامع خودروسازی را استارت میزد که این کار را نکرد و بر قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی داخل نظارت نداشت.
عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان طرح ممنوعیت واردات خودروهای چینی که با کیفیت نازل و قیمت بالا وارد میشوند را در جهت حمایت از تولید داخلی تهیه و تدوین کردهاند تا آنچه که به سر صنعت نساجی کشور آمد به سر صنعت خودروسازی و کارگران شاغل در این عرصه نیاید اما این به معنی آن نیست که کار بیکیفیت در داخل انجام و گرانفروشی شود.
قاضیپور در بخش دیگری از مصاحبه خود خاطرنشان کرد: دولت طبق تبصره 13 برای از رده خارج کردن ماشینها مبلغ بسیار کلانی به خودروسازان بدهکار است.
وی افزود: حرف ما خطاب به خودروسازان این است که بانکداری و زمینداری نکنند و نقدینگی خود را افزایش دهند و قطعات مورد نیاز خود را از قطعهساز ایرانی تهیه کنند. این خواست فراکسیون کارگری مجلس در جهت حمایت از مصرفکنندگان و نیروی کار و تولید ملی است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها