کد خبر:
۷۱۲۶۷ ۱۵:۵۹
۱۳۹۶/۰۹/۲۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای یزد خبر داد:
کاهش صد نفری تلفات جادهای یزد از سال 90 تا 95
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اینکه کاهش تلفات جادهای در استان یزد روند رو به بهبودی دارد، گفت: از سال ۹۰ تا ۹۵، آمار تلفات جادهای کاهش ۱۰۰ نفری داشته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، محسن صادقیان پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته حمل و نقل با اشاره به اینکه یزد به دلیل بهره مندی از جادههای ترانزیتی و واقع شدن در مرکز کشور، همواره محل عبور بسیاری از خودروها بوده است،اظهار داشت: طبیعی است که این بر آمار تصادفات و مجروحان و تلفات جاده ای یزد اثرگذار است.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه آمار تلفات جاده ای روند کاهشی به خود گرفته است، افزود: در جادههای استان یزد از سال 90 تا 95 آمار تلفات جادهای 100 نفر کاهش داشته که البته امسال به دلیل وقوع چند تصادف که در آن بیش از دو نفر کشته شدند، شاهد افزایش نسبی آمار تلفات نسبت به سال گذشته بوده ایم.
صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سامانههای هوشمند کنترل سرعت، تردد شمارها و سیستمهای توزین در حال حرکت راه اندازی شده و حمل و نقل به صورت آنلاین تحت کنترل است، افزود: امروز دیگر حضور فیزیکی نمیتواند خدمات لازم برای امنیت راهها را تامین کند.
وی اظهار امیدواری کرد: با این اقدامات بتوانیم در زمینه نظارت آنلاین، اقدامات لازم را انجام دهیم و بخش قابل توجهی از تصادفات را کاهش دهیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان یزد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان یزد صورت گرفته، نصب سامانه سپهتن بر روی تمام اتوبوسهای یزد است.
صادقیان با اشاره به اینکه این سامانه از سال آینده بر روی کامیونهای یزد هم نصب میشود، بیان کرد: نصب این سامانه علاوه بر اینکه به صورت دقیق تمام فعالیتهای راننده را تحت پوشش قرار میدهد، هشدارهای لازم را به راننده در حین رانندگی میدهد تا از بروز تصادف جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه آمار تلفات جاده ای روند کاهشی به خود گرفته است، افزود: در جادههای استان یزد از سال 90 تا 95 آمار تلفات جادهای 100 نفر کاهش داشته که البته امسال به دلیل وقوع چند تصادف که در آن بیش از دو نفر کشته شدند، شاهد افزایش نسبی آمار تلفات نسبت به سال گذشته بوده ایم.
صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سامانههای هوشمند کنترل سرعت، تردد شمارها و سیستمهای توزین در حال حرکت راه اندازی شده و حمل و نقل به صورت آنلاین تحت کنترل است، افزود: امروز دیگر حضور فیزیکی نمیتواند خدمات لازم برای امنیت راهها را تامین کند.
وی اظهار امیدواری کرد: با این اقدامات بتوانیم در زمینه نظارت آنلاین، اقدامات لازم را انجام دهیم و بخش قابل توجهی از تصادفات را کاهش دهیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان یزد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان یزد صورت گرفته، نصب سامانه سپهتن بر روی تمام اتوبوسهای یزد است.
صادقیان با اشاره به اینکه این سامانه از سال آینده بر روی کامیونهای یزد هم نصب میشود، بیان کرد: نصب این سامانه علاوه بر اینکه به صورت دقیق تمام فعالیتهای راننده را تحت پوشش قرار میدهد، هشدارهای لازم را به راننده در حین رانندگی میدهد تا از بروز تصادف جلوگیری شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش