آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۷۱۱۲۸
۰۹:۴۳
۱۳۹۶/۰۹/۲۵
سنندجی:

تجهیز اتوبوس‌ها به اینترنت و کتابخانه دیجیتال

پدال نیوز-مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر سه اتوبوس به اینترنت، کتابخانه دیجیتال مجهز هستند که در صورت مشخص شدن عملکرد آن، برای اتوبوس های دیگر از آن بهره خواهیم برد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ،پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به طرح هوشمندسازی اتوبوس‌های درون شهری تهران گفت: در این خصوص کارهای زیادی انجام شده و ما با شتاب بیشتر موضوعات مربوط به استفاده مردم از سیستم‌های اینترنتی را دنبال می‌کنیم.
 
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه موضوع تجهیز اتوبوس‌ها به کتابخانه دیجیتال هم در دستور کار است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سیستم صوتی و تصویری در اتوبوس‌ها به شهروندان ارائه دهیم.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر سه اتوبوس به صورت پایلوت از این امکانات برخوردار هستند، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه عملکرد این سه اتوبوس مشخص شود و در تکمیل فرآیند هوشمندسازی اتوبوس‌های دیگر هم از این امکانات بهره خواهیم برد.
 
سنندجی در ادامه به مسئله تبلیغات بدنه بیرونی اتوبوس‌ها پرداخت و گفت: این موضوع در اختیار سازمان زیباسازی است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس یک مصوبه همه تبلیغات از طریق سازمان زیباسازی انجام می‌شود، تصریح کرد: اخیرا در یکی از اتوبوس‌ها با کمیسیون عمران جلسه برگزار کرده ایم و در خصوص قابل رویت بودن بیرون اتوبوس با وجود تبلیغات بدنه آنها به گفتگو نشستیم و در نهایت نظر به اینکه بیرون اتوبوس قابل رویت است این مسئله حل شد.
 
وی در خصوص ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی گفت: با خودروسازان مذاکره کرده‌ایم و قرار است اتوبوس‌های جدید را وارد ناوگان کنیم.
 
سنندجی با بیان اینکه 6200 دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در تهران اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند، اظهار کرد: به غیر از این اتوبوس‌ها سایر آنها فرسوده هستند.
نوسازی اتوبوس های مناطق 16 و 17
 
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به طرح نوسازی اتوبوس‌ها که از مهر ماه آغاز شده است، گفت: اتوبوس های جدید را به مناطق 16 و17 وارد کردیم و بیشتر اتوبوس‌های این مناطق را نوسازی کردیم.
کمبود 3 هزار اتوبوس برای توسعه اتوبوسرانی
 
وی با تاکید بر اینکه برای توسعه اتوبوسرانی 3 هزار اتوبوس کم داریم،بیان کرد: برنامه ما این است که اولا شلوغی داخل اتوبوس‌ها را کاهش دهیم و دوم اینکه اتوبوس‌هایی در اختیار مردم قرار دهیم که متناسب شان مردم باشد.
 
وی با ابراز گلایه از وضعیت ترافیکی خیابان ولیعصر حدفاصل ونک تا نیایش گفت: به دلیل ورود خودروهای سواری به داخل خط ویژه اتوبوس،ترافیک ایجاد می‌شود و اتوبوس‌های ما در ترافیک گرفتار می‌شوند از این رو یکی از اولویت‌های ما حل این مسئله است.
 
سنندجی با اشاره به اتوبوس‌هایی که در طول مسیر متوقف هستند، گفت: این اتوبوس‌ها برای مواقع ضروری حضور دارند که اگر اتوبوسی به دلیل نقص فنی متوقف شد ما فورا اتوبوس خالی را به محل مورد نیاز اعزام کنیم تا نسبت به جا به جایی مسافران اقدام کنند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو