رییس جدید پورشه انتخاب شد
پدال نیوز : طبق اعلام منابع آگاه، اولیور بلوم، مدیر تولید پورشه به عنوان رییس جدید این خودروساز آلمانی انتخاب شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، بلوم جانشینی ماتیاس مولر میشود که به تازگی به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی فولکس واگن انتخاب شده است.
مولر جانشین مارتین وینترکورن شد که هفته گذشته در پی افشا شدن تقلب فولکس واگن در تست آلایندگی میلیونها خودرو، از سمت مدیرعاملی این شرکت استعفا کرد.
انتصاب بلوم در آینده ای نزدیک در نشست هیات مدیره پورشه اعلام خواهد شد.
مولر از اکتبر سال 2010 در راس پورشه قرار داشت و سود این خودروساز اسپورت لوکس در مدت چهار سال گذشته 62 درصد رشد کرد.
تحویل سالانه خودروهای پورشه قرار است امسال برای نخستین بار از مرز 200 هزار دستگاه فراتر رود.
بلومبرگ در یک گزارش جداگانه دیگر خبر داد شرکت سوزوکی موتور در پی پایان اختلاف چهار ساله با فولکس واگن که بر سر شراکت ناموفق این دو خودروساز بود، همه سهام خود در فولکس واگن را به پورشه فروخت.
سوزوکی 36.7 میلیارد ین (304.3 میلیون دلار) سود از فروش این سهام در آمار فروش سه ماهه ژوییه تا سپتامبر ثبت کرد. این خودروساز ژاپنی 4.397 میلیون سهم فولکس واگن را فروخت و اعلام کرد در صورت لزوم مبلغ فروش را در دورنمای درآمد بازبینی شده خود فاش خواهد کرد.
پورشه خرید این سهام که برابر با 1.5 درصد سهم در فولکس واگن است را به منزله تعهدش برای سرمایه گذاری در این شرکت اعلام کرد. این شرکت اکنون 52.2 درصد از سهام معمولی فولکس واگن و 32.4 درصد از سرمایه اش را در اختیار دارد.
سوزوکی ماه جاری اعلام کرد فولکس واگن همه سهامش در این شرکت را به مبلغ 460.3 میلیارد ین فروخته است.
مولر جانشین مارتین وینترکورن شد که هفته گذشته در پی افشا شدن تقلب فولکس واگن در تست آلایندگی میلیونها خودرو، از سمت مدیرعاملی این شرکت استعفا کرد.
انتصاب بلوم در آینده ای نزدیک در نشست هیات مدیره پورشه اعلام خواهد شد.
مولر از اکتبر سال 2010 در راس پورشه قرار داشت و سود این خودروساز اسپورت لوکس در مدت چهار سال گذشته 62 درصد رشد کرد.
تحویل سالانه خودروهای پورشه قرار است امسال برای نخستین بار از مرز 200 هزار دستگاه فراتر رود.
بلومبرگ در یک گزارش جداگانه دیگر خبر داد شرکت سوزوکی موتور در پی پایان اختلاف چهار ساله با فولکس واگن که بر سر شراکت ناموفق این دو خودروساز بود، همه سهام خود در فولکس واگن را به پورشه فروخت.
سوزوکی 36.7 میلیارد ین (304.3 میلیون دلار) سود از فروش این سهام در آمار فروش سه ماهه ژوییه تا سپتامبر ثبت کرد. این خودروساز ژاپنی 4.397 میلیون سهم فولکس واگن را فروخت و اعلام کرد در صورت لزوم مبلغ فروش را در دورنمای درآمد بازبینی شده خود فاش خواهد کرد.
پورشه خرید این سهام که برابر با 1.5 درصد سهم در فولکس واگن است را به منزله تعهدش برای سرمایه گذاری در این شرکت اعلام کرد. این شرکت اکنون 52.2 درصد از سهام معمولی فولکس واگن و 32.4 درصد از سرمایه اش را در اختیار دارد.
سوزوکی ماه جاری اعلام کرد فولکس واگن همه سهامش در این شرکت را به مبلغ 460.3 میلیارد ین فروخته است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها