کد خبر:
۷۰۰۳۹ ۱۲:۰۷
۱۳۹۶/۰۹/۱۰
پژو از خرید اوپل پشیمان شد
پدال نیوز: شرکت پژو، پس از کشف میزان واقعی و بیش از حد انتشار گاز های گلخانه ای محصولات اوپل، از جنرال موتورز تقاضای مبلغ 500 میلیون یورو می کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خودروکار، پژو می خواهد نیمی از مبلغی که برای خرید اوپل به جنرال موتورز پرداخت کرده، پس گیرد. پژو از تاریخ اول آگوست سال 2017 و با پرداخت 1.3 میلیارد یورو رسما مالک بخشی از اوپل شد.
پس از گذشت مدتی از قرار داد این دو شرکت، پژو دریافت که اوپل قادر نخواهد بود با استاندارد ها و مقررات اروپایی مبنی بر عدم انتشار گاز های گلخانه ای، مطابقت کند و این برای پژو جریمه ای سنگین در پی خواهد داشت.
کارلوس تاوارس، تنها چند روز پس از انعقاد قرارداد خرید اوپل، پی برد که محصولات اوپل بیش از اندازه مجاز گاز گلخانه ای تولید می کنند و به همین دلیل می خواهد از جنرال موتورز 500 میلیون یورو پول خود را پس بگیرد.
بر اساس قوانین اروپایی، دی اکسید کربن منتشر شده از خودرو ها تا سال 2021 از 130 گرم به 95 گرم کاهش می یابد و در صورت تخلف، خودروسازان به پرداخت جریمه ای برابر با 95 یورو به ازای هر گرم، محکوم خواهند شد.
کارلوس تاوارس در گفت و گو با مطبوعات آلمانی به تازگی گفته است:« زمانی که ما اوپل را از جنرال موتورز خریداری کردیم، هنوز برنامه ای برای رسیدن به استاندارد اروپایی وجود نداشت.» او همچنین معتقد است، اوپل و موضوع انتشار بیش از حد گاز های گلخانه ای، پژو را در مسیر اشتباهی قرار می دهد و به همین دلیل لازم است این شرکت، رویه ای تازه در پیش گیرد.
پس از گذشت مدتی از قرار داد این دو شرکت، پژو دریافت که اوپل قادر نخواهد بود با استاندارد ها و مقررات اروپایی مبنی بر عدم انتشار گاز های گلخانه ای، مطابقت کند و این برای پژو جریمه ای سنگین در پی خواهد داشت.
کارلوس تاوارس، تنها چند روز پس از انعقاد قرارداد خرید اوپل، پی برد که محصولات اوپل بیش از اندازه مجاز گاز گلخانه ای تولید می کنند و به همین دلیل می خواهد از جنرال موتورز 500 میلیون یورو پول خود را پس بگیرد.
بر اساس قوانین اروپایی، دی اکسید کربن منتشر شده از خودرو ها تا سال 2021 از 130 گرم به 95 گرم کاهش می یابد و در صورت تخلف، خودروسازان به پرداخت جریمه ای برابر با 95 یورو به ازای هر گرم، محکوم خواهند شد.
کارلوس تاوارس در گفت و گو با مطبوعات آلمانی به تازگی گفته است:« زمانی که ما اوپل را از جنرال موتورز خریداری کردیم، هنوز برنامه ای برای رسیدن به استاندارد اروپایی وجود نداشت.» او همچنین معتقد است، اوپل و موضوع انتشار بیش از حد گاز های گلخانه ای، پژو را در مسیر اشتباهی قرار می دهد و به همین دلیل لازم است این شرکت، رویه ای تازه در پیش گیرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش