تصویری/ پسرعموی جدید پراید
پدال نیوز: خودروی سیید(ceed) مدل ۲۰۱۶ محصول جدید کمپانی بزرگ خودروسازی "کیا" است که به تازگی رونمایی شد.
به گزارش "پدال نیوز"
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
لااقل پشت صحنه عکسها رو فتو شاپ می کردی
هیچ نسبتی با پراید نداره
تیتر بسیار بی معنی بود زیرا یک چرخ این ماشین به کل پراید حال حاضر موجود در ایران می ارزد
بیاد ایران میشه هم قیمت دستکم اپتیما
قیمتش چنده؟
چرخش که هیچ ، رینگش می ارزه به کل پراید.
پسر عموی پراید؟ این اصلا با پراید آشنا هم نیست چه برسه به فامیلیت و آشنایی؟ خواستین واسه پراید نوشابه باز کنین که اینطوری تیتر زدین؟ خداییش پراید یک تکه ورق آهن زشت است که روی چهار چرخ گذاشته شده. حتی به اندازه آن پراید اولیه که 40 سال پیش ساخته شده هم ظاهر ندارد چه برسد به باطن و کیفیت. خدا پدر و مادر ایران خودرو و سایپا رو بیامرزه که باعث شدند ما قدر خودروی با کیفیت رو بفهمیم.
از کجا فهمیدید پسره؟
این کجا پراید کجا یه چیزی
معلومه این پسر عمو حسابی حق چرایدو خورده
آخه بي شعور اين چه ربطي داره به پرايد
شرکتهای کره ای کیا و هیوندای هم از نظر کیفیت وهم از نظر تنوع تولید خیلی عالی هستن ،هر روز یه مدل جدید ،یکی از یکی بهتر و زیباتر و عالی تر ، این نتیجه برنامه ریزی صحیح و مدیریت حرفه ای و کلآ یک مجموعه ی کارآمده که نتیجش میشه این، اونوقت ما بیست وپنج ساله داریم فقط دو محصول رو روی دو پلتفرم قدیمی مونتاژ میکنیم ، پراید وپژو۴۰۵ ،که همیناهم همش داره چینی میشه ، واقعیت اینه که اونا دارن با سرعت نور پیشرفت میکنن ، ما داریم عقب عقب میریم ، تا وقتیکه یک برنامه ریزی صحیح نداشته باشیم و مدیران اجرائی کارآمد نیان کار رو مدیریت کنن و سرمایه گذاری خوب نداشته باشیم اوضاع همینه که هست..هیچکی راضی نیست ، حتی خود ایرانخودرو و سایپا هم ، چون همش میگن داریم ضرر میکنیم
خانواده بزرگ کیا اسم پراید را به علت لکه ننگ بودن برای این خانواده از شناسنامه و شجره نامه خودش پاک کرده و گفته این قاتل جانی در خاندان ما جایی نداره و طرد شده است !!!!!!!!!
یعنی اینم قاتله؟
یا تو ایران بیاد قاتل میشه؟
یا تو ایران بیاد قاتل میشه؟
چقدرشبیه پرایده!
پراید که خیلی از این سرتره! این جدیدیا فقط به درد قرتی بازی می خوره! پرایییییییید اونم از نوع وانتش یک چیز دیگس!
من به پراید از جنس وانت می گم دمپایی ابری.
خخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
پراید درجه ی سرعتش 180است این تا 240یعنی بیشتر از سمند و پزو /پس مطمئنا هم محکم تر هم سریعتر هم راحتر تر و هم ایمن تر از پرایده
مگه تیبا پسرعموی پراید نیست..... این تیبا عجب چموشیه خودشه فامیل پراید معرفی کرده بود نگو پسر عموی پراید واسه تحصیلات عالیه رفته بود خارج
اين يكي درس خونده آدم شده ولي پسر عموش (پرايد) معتاد شده بيچاره!!!!
گازی هم میشه؟
آقابی خیال طرف یک چیزی گفت
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها
