معاون سازمان راهداری:
افزایش سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی
پدال نیوز- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای گفت :سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی زیر ۱۰ تن از آذر ماه سال جاری افزایش یافت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، شهرام آدم نژاد افزود: سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی بین 3.5 تا 6 تن از آذر ماه به 2700 لیتر و همچنین سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی 6 تا 10 تن نیز از 2150 لیتر به 3200 لیتر افزایش می یابد.
به گفته وی، برمبنای این تصمیم سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی بین 3.5 تا 6 تن که تاکنون 1800 لیتر بوده از آذرماه به 2700 لیتر و سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی 6 تا 10 تن نیز از 2150 لیتر سهمیه فعلی به 3200 لیتر افزایش می یابد.
آدم نژاد اظهارداشت: با توجه به درخواست های متعدد رانندگان و مالکان و پیگیری های به عمل آمده توسط این سازمان و براساس مفاد بند 3 صورتجلسه شماره 90 کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، مقرر شده سقف سهمیه سوخت عملکردی خودروهای مذکور از آذرماه سال جاری افزایش یابد.
سخنگوی کار گروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش فعالیت و تلاش کمیته تخصصی کارگروه پایش سوخت در افزایش بهره وری و واقعی شدن کارکرد ناوگان حمل و نقل عمومی را ارزشمند دانست و افزود: صرفه جویی در مصرف انرژی در کشور طی بیش از یک سال گذشته در این بخش حرکت بسیار بزرگی برای حفظ سرمایه های ملی و ذخایر متعلق به نسل امروز و فردا بوده است.
به گزارش ایرنا، به منظور جلوگیری از هدر رفت مصرف گازوییل در کشور و با تشکیل کار گروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش از سال 94 تاکنون میزان سوخت مورد نیاز ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای بر اساس پیمایش و صورتحساب و بارنامه صادره به آنها تخصیص می یابد.
به گفته وی، برمبنای این تصمیم سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی بین 3.5 تا 6 تن که تاکنون 1800 لیتر بوده از آذرماه به 2700 لیتر و سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی 6 تا 10 تن نیز از 2150 لیتر سهمیه فعلی به 3200 لیتر افزایش می یابد.
آدم نژاد اظهارداشت: با توجه به درخواست های متعدد رانندگان و مالکان و پیگیری های به عمل آمده توسط این سازمان و براساس مفاد بند 3 صورتجلسه شماره 90 کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، مقرر شده سقف سهمیه سوخت عملکردی خودروهای مذکور از آذرماه سال جاری افزایش یابد.
سخنگوی کار گروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش فعالیت و تلاش کمیته تخصصی کارگروه پایش سوخت در افزایش بهره وری و واقعی شدن کارکرد ناوگان حمل و نقل عمومی را ارزشمند دانست و افزود: صرفه جویی در مصرف انرژی در کشور طی بیش از یک سال گذشته در این بخش حرکت بسیار بزرگی برای حفظ سرمایه های ملی و ذخایر متعلق به نسل امروز و فردا بوده است.
به گزارش ایرنا، به منظور جلوگیری از هدر رفت مصرف گازوییل در کشور و با تشکیل کار گروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش از سال 94 تاکنون میزان سوخت مورد نیاز ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای بر اساس پیمایش و صورتحساب و بارنامه صادره به آنها تخصیص می یابد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها