کد خبر:
۶۹۶۸۱ ۱۴:۰۰
۱۳۹۶/۰۹/۰۴
کارگران اخراجی «مدیران خودرو» معطل بازگشت به کارند
پدال نیوز: با گذشت یک ونیم ماه از اخراج ۵ نفر از کارگران شاغل در کارخانه مدیران خودرو، هنوز این کارگران پیگیر بازگشت بهکار خود هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، پانزدهم مهرسال جاری (۹۶) ۵ نفر از کارگران قراردادی واحد رنگ کارخانه «مدیران خودرو» در منطقه ویژه اقتصادی بم دراستان کرمان قبل از اتمام قرار داد کار ، به دلیل عدم نیاز از سوی کارفرما اخراج می شوند.
از آن زمان تاکنون کارگران بیکار شده با طرح شکایت در هیات رسیدگی واحد کار واشتغال منطقه ویژه اقتصادی بم و پیگیر مطالبات معوقه و بازگشت بهکار خود شدهاند، اما بلاتکلیفی آنها هنوز ادامه دارد.
به گفته منابع ایلنا تعداد این کارگران در ابتدا چهاردهنفر بوده است که ۹ نفر از آنها بعد از سه روز دوباره توسط کارفرما به کار سابقشان فرا خوانده می شوند.
از قرار معلوم علت تعدیل این کارگران، غیبت یک روزه آنها در نوبت اضافهکاری روز جمعه بوده است.
این کارگران که مدعیهستند دستکم ۶ تا ۸ سال در این واحد صنعتی سابقه کاری دارند، میگویند به دلیل فشار کاری ناچار به غیبت شدهاند.
آنها میگویند: از یکسو خواستار بازگشت به کار هستیم اما تاکنون این درخواست با بیاعتنایی کارفرما مواجه شده است و از سوی دیگر هنوز تکلیف پروندههایمان در هیاتحل اختلاف دفتر اشتغال منطقه آزاد بم روشن نشده است و در نتیجه هنوز امکان دریافت مقرری بیمه بیکاری را نداریم و همین مسئله خانوادههایمان را در موقعیت سخت بدی مالی قرار داده است.
گفتنی است تلاش خبرنگار ایلنا برای شنیدن پاسخ مسئولان شرکت مدیران خودرو تا لحظه ارسال خبر بی نتیجه باقی مانده است.
از آن زمان تاکنون کارگران بیکار شده با طرح شکایت در هیات رسیدگی واحد کار واشتغال منطقه ویژه اقتصادی بم و پیگیر مطالبات معوقه و بازگشت بهکار خود شدهاند، اما بلاتکلیفی آنها هنوز ادامه دارد.
به گفته منابع ایلنا تعداد این کارگران در ابتدا چهاردهنفر بوده است که ۹ نفر از آنها بعد از سه روز دوباره توسط کارفرما به کار سابقشان فرا خوانده می شوند.
از قرار معلوم علت تعدیل این کارگران، غیبت یک روزه آنها در نوبت اضافهکاری روز جمعه بوده است.
این کارگران که مدعیهستند دستکم ۶ تا ۸ سال در این واحد صنعتی سابقه کاری دارند، میگویند به دلیل فشار کاری ناچار به غیبت شدهاند.
آنها میگویند: از یکسو خواستار بازگشت به کار هستیم اما تاکنون این درخواست با بیاعتنایی کارفرما مواجه شده است و از سوی دیگر هنوز تکلیف پروندههایمان در هیاتحل اختلاف دفتر اشتغال منطقه آزاد بم روشن نشده است و در نتیجه هنوز امکان دریافت مقرری بیمه بیکاری را نداریم و همین مسئله خانوادههایمان را در موقعیت سخت بدی مالی قرار داده است.
گفتنی است تلاش خبرنگار ایلنا برای شنیدن پاسخ مسئولان شرکت مدیران خودرو تا لحظه ارسال خبر بی نتیجه باقی مانده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش