کد خبر:
۶۸۸۶۰ ۱۳:۵۸
۱۳۹۶/۰۸/۲۳
کابوس فولکس واگن همچنان ادامه دارد
پدال نیوز: آمار منتشر شده نشان میدهد که همچنان یک سوم از خودروهای فولکس واگن آلاینده هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خودروکار، پس از رسوایی آلایندگی خودروهای فولکس واگن در سال 2015، این شرکت شروع به فراخوان خودروهای آلاینده و رفع این مشکل کرد اما بر اساس آمار منتشره همچنان یک سوم از خودروهای این شرکت درگیر این معضل هستند.
همچنین آمار نشان میدهد که فراخوانهای این ماه فولکس واگن نسبت به ماه گذشته دو درصد کاهش یافته است.
تنها در انگلستان، تعداد 1 میلیون و 207 هزار و 152 دستگاه خودرو مجهز به دستگاه تقلبی آلایندگی بودند که در حال حاضر هنوز تعداد قابل ملاحظهای از این خودروها دچار این مشکل هستند.
در میان تمامی زیر مجموعههای شرکت فولکس واگن، تنها شرکت اشکودا روند صعودی در رفع مشکل خودروهای معیوبش داشته و روند سایر زیر مجموعهها رفته رفته کند شده و به نظر میرسد حتی در آینده به دست فراموشی سپرده شود.
یکی از مقامات سیاسی انگلستان در نامهای به سازمان حمل و نقل اروپا اینگونه نوشت: در حال حاضر بیش از دو سال از رسوایی فولکس واگن میگذرد و همچنان یک سوم خودروهای فولکس واگن فراخوان نشده و مشکل آنها حل نشده است. با توجه به جدی شدن مشکل آلایندگی خودروها در اروپا، این موضوع نیز باید با جدیت بیشتری پیگیری و رفع شود.
همچنین سخنگوی سازمان حمل و نقل انگلستان گفت: دولت انگلستان تمامی اقدامات غیر قابل قبول فولکس واگن را با جدیت زیر نظر گرفته و سعی در بر طرف کردن آنها دارد. این سازمان جلسات ماهیانه با نمایندگان فولکس واگن دارد تا از روند فراخوانها و رفع مشکلات خودروهای آلاینده مطلع شود.
آلایندگیهای ناشی از دی اکسید نیتروژن در خودروهای دیزلی، یکی از بزرگترین عوامل آلودگی در شهرهای مختلف اروپا هستند.
همچنین آمار نشان میدهد که فراخوانهای این ماه فولکس واگن نسبت به ماه گذشته دو درصد کاهش یافته است.
تنها در انگلستان، تعداد 1 میلیون و 207 هزار و 152 دستگاه خودرو مجهز به دستگاه تقلبی آلایندگی بودند که در حال حاضر هنوز تعداد قابل ملاحظهای از این خودروها دچار این مشکل هستند.
در میان تمامی زیر مجموعههای شرکت فولکس واگن، تنها شرکت اشکودا روند صعودی در رفع مشکل خودروهای معیوبش داشته و روند سایر زیر مجموعهها رفته رفته کند شده و به نظر میرسد حتی در آینده به دست فراموشی سپرده شود.
یکی از مقامات سیاسی انگلستان در نامهای به سازمان حمل و نقل اروپا اینگونه نوشت: در حال حاضر بیش از دو سال از رسوایی فولکس واگن میگذرد و همچنان یک سوم خودروهای فولکس واگن فراخوان نشده و مشکل آنها حل نشده است. با توجه به جدی شدن مشکل آلایندگی خودروها در اروپا، این موضوع نیز باید با جدیت بیشتری پیگیری و رفع شود.
همچنین سخنگوی سازمان حمل و نقل انگلستان گفت: دولت انگلستان تمامی اقدامات غیر قابل قبول فولکس واگن را با جدیت زیر نظر گرفته و سعی در بر طرف کردن آنها دارد. این سازمان جلسات ماهیانه با نمایندگان فولکس واگن دارد تا از روند فراخوانها و رفع مشکلات خودروهای آلاینده مطلع شود.
آلایندگیهای ناشی از دی اکسید نیتروژن در خودروهای دیزلی، یکی از بزرگترین عوامل آلودگی در شهرهای مختلف اروپا هستند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها