کد خبر:
۶۸۷۰۱ ۱۶:۴۴
۱۳۹۶/۰۸/۲۱
متلاشی شدن کامیونت پس از تصادف با کامیون
پدال نیوز- اتاقک کامیونت حامل شیر بر اثر تصادف با قسمت عقب یک دستگاه کامیون متلاشی شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 6:25 صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به پل 12 فروردین به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتشنشانی ایستگاه 60 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتشنشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
حمید بهزادی؛ رئیس ایستگاه 60 آتشنشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت حامل شیر حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود که بر اثر این حادثه هر دو سرنشین کامیونت داخل اتاقک این وسیله نقلیه زخمی و محبوس شدند.
بهزادی ادامه داد: آتشنشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و اطمینان از نداشتن نشتی گازوئیل، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی سرنشینان کامیونت آغاز کردند.
بیشتر بخوانید: خودکشی یک بیمار در بیمارستانی در غرب پایتخت
رئیس ایستگاه 60 آتشنشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتشنشانی با تلاش فراوان دو مرد بیست و هفت و سی ساله که دچار مصدومیت شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده کامیونت خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتشنشانان در پایان هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.
حمید بهزادی؛ رئیس ایستگاه 60 آتشنشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت حامل شیر حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود که بر اثر این حادثه هر دو سرنشین کامیونت داخل اتاقک این وسیله نقلیه زخمی و محبوس شدند.
بهزادی ادامه داد: آتشنشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و اطمینان از نداشتن نشتی گازوئیل، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی سرنشینان کامیونت آغاز کردند.
بیشتر بخوانید: خودکشی یک بیمار در بیمارستانی در غرب پایتخت
رئیس ایستگاه 60 آتشنشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتشنشانی با تلاش فراوان دو مرد بیست و هفت و سی ساله که دچار مصدومیت شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده کامیونت خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتشنشانان در پایان هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها