قاچاق ماهانه حدود 100 میلیون لیتر سوخت از سیستان و بلوچستان
پدال نیوز- معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: براساس برآوردها، حدود ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت در هر ماه به صورت غیرقانونی و قاچاق از استان به خارج از کشور منتقل می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر میرشکاری گفت: برای جلوگیری از قاچاق سوخت به هر میزان که سوخت مورد نیاز کشورهای همجوار را تامین کنیم از این 100 میلیون لیتر قاچاق سوخت کاسته خواهد شد.
وی افزود: برای مبارزه با قاچاق سوخت 2 اصل اقدامات ایجابی و سلبی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در بحث مبارزه با قاچاق سوخت باید برای کنترل مبادی ورودی به استان و فروش سوخت به مرزنشینان تا شعاع 20 کیلومتر برنامه ریزی شود.
وی با اشاره به اجرای طرح های زیادی در استان به عنوان پایلوت در زمینه فروش سوخت از جمله طرح نصب GPS ، افزود: با اجرای این طرح بر روی هشت هزار خودروی سبک و کامیون حدود 6 میلیون لیتر نفت گاز در ماه صرفه جویی شد.
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس مصوبات، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ملزم به فروش ماهیانه 100 میلیون لیتر سوخت به مرزنشینان تا شعاع 20 کیلومتر است.
وی با بیان اینکه موضوع صادرات سوخت براساس فرمول های وزارت نفت باید انجام شود، بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ملزم به خرده فروشی در محل بازارچه های مرزی به قیمت فوب خلیج فارس است که هم اینک از 12 بازارچه مصوب تنها در یک بازارچه این طرح انجام می شود.
وی با اشاره به جایگاه ترانزیتی سیستان و بلوچستان در منطقه گفت: از آنجایی که ایجاد جایگاههای کوچک فروش سوخت در مسیر چابهار – میلک اجتناب ناپذیر است بر این اساس ضروری است شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باید اقدامات لازم را برای ایجاد 16 جایگاه فروش سوخت در این مسیر انجام دهد.
وی افزود: برای مبارزه با قاچاق سوخت 2 اصل اقدامات ایجابی و سلبی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در بحث مبارزه با قاچاق سوخت باید برای کنترل مبادی ورودی به استان و فروش سوخت به مرزنشینان تا شعاع 20 کیلومتر برنامه ریزی شود.
وی با اشاره به اجرای طرح های زیادی در استان به عنوان پایلوت در زمینه فروش سوخت از جمله طرح نصب GPS ، افزود: با اجرای این طرح بر روی هشت هزار خودروی سبک و کامیون حدود 6 میلیون لیتر نفت گاز در ماه صرفه جویی شد.
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس مصوبات، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ملزم به فروش ماهیانه 100 میلیون لیتر سوخت به مرزنشینان تا شعاع 20 کیلومتر است.
وی با بیان اینکه موضوع صادرات سوخت براساس فرمول های وزارت نفت باید انجام شود، بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ملزم به خرده فروشی در محل بازارچه های مرزی به قیمت فوب خلیج فارس است که هم اینک از 12 بازارچه مصوب تنها در یک بازارچه این طرح انجام می شود.
وی با اشاره به جایگاه ترانزیتی سیستان و بلوچستان در منطقه گفت: از آنجایی که ایجاد جایگاههای کوچک فروش سوخت در مسیر چابهار – میلک اجتناب ناپذیر است بر این اساس ضروری است شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باید اقدامات لازم را برای ایجاد 16 جایگاه فروش سوخت در این مسیر انجام دهد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها