کد خبر:
۶۸۱۴۹ ۱۱:۴۴
۱۳۹۶/۰۸/۱۵
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تاکید کرد
نظارت دقیق بر کیفیت خودرو و سوخت آنها
پدال نیوز- رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن اشاره به تعامل خوبی که بین شهرداری و مجموعه محیط زیست برقرار شده است، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید نظارت دقیقی بر کیفیت خودرو، سوخت آنها و معاینه فنی داشته باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، صدرالدین علیپور با اشاره به اینکه شرایط کنونی دولت و شهرداری به گونهای است که راه تعامل برای حل مشکلات زیست محیطی شهر فراهم شده است، اظهار کرد: ما این مسئله را یک فرصت میدانیم و امیدواریم که با ارتباط موثر شهرداری و دولت به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست بتوانیم مشکلات زیست محیطی تهران از جمله آلودگی هوای شهر را حل کنیم.
وی با بیان اینکه مسئله آلودگی هوا مسئلهای است که دستگاههای مختلفی با آن درگیر هستند، تصریح کرد: اگر تعامل در سطح ملی و در سطح دولت و شهرداری برقرار شود وضعیت زیستی بهتری در شهر خواهیم داشت.
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ادامه داد: در تمام دنیا راهکار اصلی کاهش آلودگی هوا گسترش حمل و نقل عمومی است و دولت میتواند برای حمایت از پروژههای توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو نقش ویژهای داشته باشد.
علیپور ضمن تاکید بر اینکه بهبود کیفیت خودرو و سوخت آن نقش ویژهای در کاهش آلودگی هوا دارد، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک سازمان نظارتی میتواند نظارتهای دقیق بر کیفیت سوخت خودروها و استاندارد آنها و همچنین معاینه فنی خودرو داشته باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه از لحاظ برنامه زیست محیطی و داشتن برنامه در زمینه آلودگی هوا عقب نیستیم، اظهار کرد: مشکل ما در زمینه اجرا و هماهنگی بین بخشهای مختلف است که من امیدوارم با تعامل بین شهرداری و دولت برنامهها به اجرا در بیایند.
وی با بیان اینکه مسئله آلودگی هوا مسئلهای است که دستگاههای مختلفی با آن درگیر هستند، تصریح کرد: اگر تعامل در سطح ملی و در سطح دولت و شهرداری برقرار شود وضعیت زیستی بهتری در شهر خواهیم داشت.
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ادامه داد: در تمام دنیا راهکار اصلی کاهش آلودگی هوا گسترش حمل و نقل عمومی است و دولت میتواند برای حمایت از پروژههای توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو نقش ویژهای داشته باشد.
علیپور ضمن تاکید بر اینکه بهبود کیفیت خودرو و سوخت آن نقش ویژهای در کاهش آلودگی هوا دارد، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک سازمان نظارتی میتواند نظارتهای دقیق بر کیفیت سوخت خودروها و استاندارد آنها و همچنین معاینه فنی خودرو داشته باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه از لحاظ برنامه زیست محیطی و داشتن برنامه در زمینه آلودگی هوا عقب نیستیم، اظهار کرد: مشکل ما در زمینه اجرا و هماهنگی بین بخشهای مختلف است که من امیدوارم با تعامل بین شهرداری و دولت برنامهها به اجرا در بیایند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها