کد خبر:
۶۶۹۸۱ ۱۲:۱۱
۱۳۹۶/۰۸/۰۱
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور:
تولید خودروهای پرمصرف با فشار خودروسازان از سر گرفته شده است
پدال نیوز: معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور گفت: تولید خودروهای پرمصرف داخلی که مربوط به چهار شرکت بودند با لغو مصوبه دولت با فشار خودروسازان از سر گرفته شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل ازمهر سرهنگ روحی معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا در نشست خبری معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت موضوع آلودگی هوا گفت: سال گذشته بحث شمارهگذاری خودروهای سنگین و نیمهسنگین به شرط داشتن استانداردهای لازم را داشتیم که از ابتدای مهرماه سال گذشته برای خودروهای سنگین درونشهری اقدام شد و شمارهگذاری منوط به تجهیزات لازم شد.
وی افزود: در خصوص موتورسیکلتهای کاربراتوری هم شمارهگذاری متوقف شد مگر آنهایی که موتورشان پیش از این مصوبه تولید و وارد شده بود.
روحی تاکید کرد: موتورهای انژکتوری حدود 30 هزار دستگاه و موتورهای کاربوراتوری کمتر از هزار دستگاه شمارهگذاری شده و به دنبال آنیم که به دنبال موتورهای برقی و با سوخت پاک برویم. در شهر تهران 80 درصد آلایندگی گفته میشود که به منابع آلاینده مربوط است. سال گذشته بیش از حدود یک و نیم میلیون خودرو شمارهگذاری کردیم و کمتر از یک دهم آن اسقاط شدهاند.
وی گفت: مهمترین کاری که باید بکنیم آن است که خودروهای موجود که آلایندگی ایجاد میکنند را از چرخه خارج کنیم. موضوع مهم دیگر ارتقای کیفیت خودروی تولیدی و همچنین ارتقای کیفیت سخت ماست.
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در حال حاضر تولید خودروهای پرمصرف داخلی که مربوط به چهار شرکت بودند با لغو مصوبه دولت با فشار خودروسازان از سر گرفته شده و باید به سمت کاهش آلودگی هوا برویم.
وی افزود: در خصوص موتورسیکلتهای کاربراتوری هم شمارهگذاری متوقف شد مگر آنهایی که موتورشان پیش از این مصوبه تولید و وارد شده بود.
روحی تاکید کرد: موتورهای انژکتوری حدود 30 هزار دستگاه و موتورهای کاربوراتوری کمتر از هزار دستگاه شمارهگذاری شده و به دنبال آنیم که به دنبال موتورهای برقی و با سوخت پاک برویم. در شهر تهران 80 درصد آلایندگی گفته میشود که به منابع آلاینده مربوط است. سال گذشته بیش از حدود یک و نیم میلیون خودرو شمارهگذاری کردیم و کمتر از یک دهم آن اسقاط شدهاند.
وی گفت: مهمترین کاری که باید بکنیم آن است که خودروهای موجود که آلایندگی ایجاد میکنند را از چرخه خارج کنیم. موضوع مهم دیگر ارتقای کیفیت خودروی تولیدی و همچنین ارتقای کیفیت سخت ماست.
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در حال حاضر تولید خودروهای پرمصرف داخلی که مربوط به چهار شرکت بودند با لغو مصوبه دولت با فشار خودروسازان از سر گرفته شده و باید به سمت کاهش آلودگی هوا برویم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها