کد خبر:
۶۶۸۶۵ ۰۹:۵۵
۱۳۹۶/۰۷/۳۰
خودروهای میلیاردی که در دبی فقط خاک میخورند! +تصاویر
پدال نیوز- رفتار برخی از ساکنان شهر دبی با ماشینهای گرانقیمتشان عجیب و غریب است، آنها ماشینهای مدل بالای خود را در پارکینگ فرودگاه و خیابانهای اطراف رها میکنند تا خاک بخورد!
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، رفتار برخی از ساکنان شهر دبی با ماشینهای گرانقیمتشان عجیب و غریب است، آنها ماشینهای مدل بالای خود را در پارکینگ فرودگاه و خیابانهای اطراف رها میکنند تا خاک بخورد!
دهها پورشه، فراری، مرسدس بنز و BMW ، که از کشورهای اروپایی وارد خاک دبی شده و ارزش هر کدام از آنها به تنهایی بیش از 1 میلیارد ریال بوده، حالا با مشتی خاک پوشانده شده است!
ثروتمندان اروپایی به خصوص بریتانیاییها، در زمان رونق اقتصادی امارات، در بازارهای دبی سرمایهگذاری کردند. آنها با خرید ماشینهای لوکس و اسپرت مدل بالا، غافل از بحران پیش رو، به دنبال رفاه و خوشگذرانی خود بودند، تا اینکه امارات متحده عربی به ناگاه با بحران اقتصادی شدیدی روبرو شد.
موضوعی که صاحبان این ماشینها را مجبور کرد تا بخاطر گرانی قطعات و هزینههای بالای خودروها، مجبور شوند آنها را در پارکینگ فرودگاه و یا گوشه خیابان رها کرده و از این راه از پرداخت بدهیهای سنگین مالیات شانه خالی کرده و کشور را ترک کنند. روی شیشه بسیاری از ماشینها جملاتی با این مفهوم نوشته شده: معذرت میخواهم!
نکته جالب دیگر برخورد مقامات قضایی با این خودروهاست؛ پلیس در صورت مشاهده خودرو مشکوک که چند روز متوالی بدون صاحب رها شده باشد، اخطاری به صاحب آن میدهند، در صورت عدم مراجعه فرد به اداره پلیس، ماشین بی هویت اعلام میشود و در لیست اموال عمومی قرار میگیرد ت ابا فروش آنها شاید بتواند بخشی از مشکلات کوچک ناشی از اقتصاد بیمار خودرا درمان کند.
بر اساس آمار سالیانه بیش از 3 هزار خودرو بیصاحب از سطح شهر جمعآوری میشود.
دهها پورشه، فراری، مرسدس بنز و BMW ، که از کشورهای اروپایی وارد خاک دبی شده و ارزش هر کدام از آنها به تنهایی بیش از 1 میلیارد ریال بوده، حالا با مشتی خاک پوشانده شده است!
ثروتمندان اروپایی به خصوص بریتانیاییها، در زمان رونق اقتصادی امارات، در بازارهای دبی سرمایهگذاری کردند. آنها با خرید ماشینهای لوکس و اسپرت مدل بالا، غافل از بحران پیش رو، به دنبال رفاه و خوشگذرانی خود بودند، تا اینکه امارات متحده عربی به ناگاه با بحران اقتصادی شدیدی روبرو شد.
موضوعی که صاحبان این ماشینها را مجبور کرد تا بخاطر گرانی قطعات و هزینههای بالای خودروها، مجبور شوند آنها را در پارکینگ فرودگاه و یا گوشه خیابان رها کرده و از این راه از پرداخت بدهیهای سنگین مالیات شانه خالی کرده و کشور را ترک کنند. روی شیشه بسیاری از ماشینها جملاتی با این مفهوم نوشته شده: معذرت میخواهم!
نکته جالب دیگر برخورد مقامات قضایی با این خودروهاست؛ پلیس در صورت مشاهده خودرو مشکوک که چند روز متوالی بدون صاحب رها شده باشد، اخطاری به صاحب آن میدهند، در صورت عدم مراجعه فرد به اداره پلیس، ماشین بی هویت اعلام میشود و در لیست اموال عمومی قرار میگیرد ت ابا فروش آنها شاید بتواند بخشی از مشکلات کوچک ناشی از اقتصاد بیمار خودرا درمان کند.
بر اساس آمار سالیانه بیش از 3 هزار خودرو بیصاحب از سطح شهر جمعآوری میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها



















